Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy.

Mam mały problem z zasilaniem pompy paliwa. Pompa nie dostaje prądu, ma osobną instalację z "plusa" od akumlatora wpiętą w orginalną. Uruchamia się ją włącznikiem. Auto nigdy nie zasilane gazem.

Poradźcie czy to komputer, czy ...?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Instalacja jest ok. Pompa nie dostaje prądu więc zasilanie trzeba było pociągnąć osobno.

A pytanie dotyczy problemu z brakiem prądu w orginalnej instalacji, bezpieczniki są ok. Jak nie chcesz pomóc to przynajmniej nie wkurzaj.

Takich doradców jak Ty na tym forum nie brakuje.

Opublikowano

W M30 nie ma czujnika położenia wałka. Jest czujnik położenia wału i gdyby był nie sprawny to nie było by też iskry/napięcia na cewce. Autor jeśli przejrzał schemat to już na pewno o tym wie.

 

Jeśli wykazał minimum chęci to wie: gdzie jest, jak wygląda i jak go sprawdzić.

Opublikowano

Przekaźnik pompy jest najczęstszym powodem awarii w takim przypadku.

 

Tak czy inaczej było już o tym przekaźniku na forum tak średnio ze 100 razy :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.