Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Spotkał mnie cholerny pech.W mojej 116i przy przebiegu 32 tyś.km podczas jazdy nagle pojawiło się charakterystyczne drżenie silnika i zapaliła żółta kontrolka świadcząca o usterce.Zadzwoniłen do serwisu-proszę wezwać Assistance.Diagnoza w ASO przestawienie się rozrządu.Założono nowy napinacz oraz płozę która miałaby w przyszłości zapobiegać tego typu wypadkom.Silnik jednak nadal chodził nierówno na biegu jałowym.Odłączono Vanos.Silnik chodzi równo.Postanowiono więc założyć nowego Vanosa i guzik.Silnik zachowuje się tak jak poprzednio.Jutro mają przeprowadzać dalszą diagnostykę.Jak myślicie czy usterka jest spowodowana tym że Vanos nie dostaje oleju czy też gdzieś padła elektronika.Samochód jest z 02.2007r.
Opublikowano

Kolego był od tego temat , mnie też to spotkało auto trzepało pojechałem do elektronika i po paru minutach chciałem auto przestawić i auta już nie odpaliłem , serwis = kampania i auto jezdzi do dziś a było to chyba grudzień -styczeń

Od tego jest serwis żeby oni się martwili co jest nie tak , skoro usterka pojawiła się przy przeskoczeniu łańcucha

Jest to wada w silniku 1,6

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Panowie problem dość znany . Organizowana była nawet akcja serwisowa ponieważ napinacz rozrządu nie spełniał swej roli w 100% dlatego napinacz był wymieniany przez ASO .

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Akcja akcją ale u mnie nie wiedzą co było przyczyną takiego stanu rzeczy.Przestawienie się rozrządu albo spowodowało rozprogramowanie się komputera pojazdu[ wgrano mi nowy soft ponieważ poprzedni zawierał błąd powodujący niemożność ustawienia rozrządu ] albo na odwrót, fałszywy impuls z komputera spowodował problemy z rozrządem.Oprócz nowego softu założono nowy napinacz oraz płozę.Na razie jest O.K.
  • 4 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wszystkie silniki benzynowe z literką N tak mają. Średnio raz w tygodniu usuwam taka usterkę. Warto przy kazdym duzym przeglądzie wymienić napinacz aby unikać tego typu problemów.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czytalem o tym troche i moj n42 tez jest zagrozony :mad2: Ponoc w pierwszej fazie slychac lancuch szczegolnie po puszczeniu gazu kiedy schodzi z obrotow??? Ile kosztuje ten napinacz i czy potrzeba cos jeszcze? A i jeszcze jedno ponoc 116 ma bezkolizyjny rozrzad ??? Jesli tak to czy n42 tez?

Moje byle e36325 , e46328 ,e46 318CI obecnie 330CI F/L


http://ilespala.pl/obrazek/2041/3/1

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Poczytałem trochę na forum o tym silniku tzn n42 który, jest też w mojej 318i z 2002r. No i sie wystraszyłem dopiero co auto kupilem ma 160k km i nie wiem czy bylo coś robione. Auto bylo serwisowane w ASO wiec zadzwonię w poniedziałek i morze sie dowiem czy soć bylo w nim robione.

Moje pytanie tyczy sie tego nieszczęsnego napinacza czy już raz naprawione moze ponownie nawlic? Cztam że mechanik robi średnio jedno auto tygodniowo to kurde strasznie dużo. No i czy BMW poczuwa sie w jakikolwiek sposób do naprawy tego bubla? Czy wraźie awarii można bić do nich?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.