Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jakie przeowdy nadają się do E36 1992 1.8m40?

Kupiłem jakieś przewody santech, niby do tego BMW (wszystko niby się zgadza, do jeszcze paru BMW pasuje, e30 i do jakichś volvo)i okazało się że nie ma jak ich podłączyć, 144 PLN.

 

U mnie jest tak: z cewki wychodzi przewód (taki zagięty z dość dużą osłonką) i wchodzi do kopułki, do której jest 5 przewodów:

- 1 do cewki

- 4 do cylindrów

 

Na przewodzie najdłuższym od 4 cylindra jest nałożone "coś" czego nie da się zdjąć i jest to przewód który idzie gdzieś na dół do jakiegoś czujknika przy zębatce (i tam jest nałożony mniej więcej tak jak wszysktie przewody na kopółce).

 

Natomiast w przewodach santech:

4 przewody do cylindów przy czym na przew. od 4 cyl. nie ma nic

2 przewody, nie zagięte, z czego jeden krótszy i drugi dłuższy.

Fizycznie nie da się podłączyć przewodu cewka - rozdzelacz bo nie da się założyć plastikowej osłonki

 

Moje pytania :)

1) Czy coś jest nie tak ze mną?

2) Czy mam jakąś "nie defaultową" wersję silnika?

3) Czy te przewody Santech są jakieś dziwne?

4) Jakie przewody kupić żeby było dobrze (jutro bym odmienił, kupiłem w InterCars)

 

Jak coś mogę dorzucić fotografie "jak to jest u mnie" oraz jak wyglądają nowe przewody. Na nowych jest napisane BMW więc przypuszczam że są oryginalne i mogą mieć 13lat...

Opublikowano

Jak ci nieszkoda kasy kup przewody NGK będzie wszystko pasowało z czwartego przewodu będziesz musiał zdjąć czujnik sterowania zapłonami chyba tak to się nazywa jak dobrze pamiętam i założyć na 4 nowy przewód

w przewodach firmy NGK Fajka jest wkręcana więc z łatwością można ten czujnik zamontować ( po zdjęciu czujnika ze starego przewody trzeba rozwiercić delikatnie otwór aby założyć go na nowy przewód oczywiście jak będzie taka potrzeba)

z gumową osłonką cewki będzie delikatny problem (ja delikatnie naciąłem otwór u góry a potem skleiłem i jest OK

jeśli chodzi o fajki przewodów jak nie będę łamane nie da się założyć osłonek plastikowych.

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano

No właśnie zauważyłem że z 4 przewodu da się zdjąć końcówkę i dało by się ten czujnik przełożyć.

Natomiast co do kabla do cewki to nadal nie mam pomysłu :|

A czy tego kabla do tego czegośtam zapłonu też nie trzeba wymieniac?

Opublikowano (edytowane)

no napewno zamieniaj te kabelki bo na nich nie pojeżdzisz :P do bemki kable wysokiego napiecia maja inną oporność 1 kiloom ,wiec na uniwersalnych nie pojeżdzisz

najlepiej kup Behru, ewenualnie NGK.

Edytowane przez mpower01
Opublikowano
No oporność one mają niby taką jak te oryginalne co mam teraz. Niby są one przeznaczone właśnie do mojego samochodu ale kabel od cewki nie jest łamany i nie da się go po ludzku wsadzić. Jutro rano jadę do sklepu, ciekawe co powiedzą.
Opublikowano

Tak zrobię. Tych nawet jakbym chciał to nie bardzo mam jak podłączyć :(

 

UPDATE:

----------

Wymieniłem na jakieś Powertech czy jakoś tak, podobno angielskie. Chodzi na nich tak jak na starych, tyle że oryginalne BMW wyglądają lepiej.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Zgadnijcie ile kosztują kable wysokiego napięcia w aso do tego modelu?

 

 

 

 

1000zl!!!!!!!?!?!?!!? SZOK!!!

Opublikowano

No masakra. Ale te powertec co kupiłem działają, ale mają za dużą oporność. Lepiej jeszze troche dołożyć, nie oryginały ale przynajmniej NGK, podobno są dobre.

Szczerze powiem ze nie wiem czynie wyszło by taniej dorobienie takich kabli o właściwej oporności, niż kupowanie kompletu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.