Skocz do zawartości

silnik nierówno chodzi na PB po rocznej jeździe na LPG


areczek

Rekomendowane odpowiedzi

dzis wymieniłem świece ale to niestety nie to;/ ale znalazłem pod to pokrywą od przepustnicy taki przewod ktory jest lekko pekniety.. mysle ze moze przez niego zasysa powietrze.. ale no nie mam pojecia.. co teraz radzicie mi sprawdzac???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Najlepiej podjedz do jakiegoś mechaniora, najlepiej od beemek, co bedzie miał kilka bawarek lub jakiś dobrych części na podmiankę i niech ci sprawdzi. My możemy Tobie radzić ale to jak szukanie igły w stogu siana. Możesz wymienic wszystko a się okaże ze silnik twój jest prawie na wymarciu i nie ma sensu inwestować w silnik. A taki mechanik podmnieni na swoją część i sprawdzi czy jest lepiej czy nie. Jak pisałme, jeżdzenie przez rok tylko na gazie nie uzywają benzyny załatwiło pewnie wtryski i dlatego masz problem na benzynie. Parwonik od gazu zamarza to może być wina termostatu. Nie ma sensu wymieniać wzystkiego po kolei. O tych przewodach od podciśnien tesz była już mowa wiec jak jest pekniety to wymień. Przewody zapł. kopułke, czujniki sprawdzisz omomierzem. Na nacie jest pełno danych jakie wartości powinny być dla danego urządzenia. Kup omomierz i sprawdź. Bedziesz wiedział czy coś jest dobre i nie muszisz wymieniać w ciemno.

 

p.s. Jakie te świece kupiłeś??? Firma i symbol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwila znowu probowalem odpalic ale nic z tego..lapie lapie ale nie moze zapalic..postanowilem zdjąc gume co łączy przepływomierz z przepustnica i leciala mi benzyna a tak nie powinno byc... co tu moze byc?? iskra wszystko jest ok tylko czemu nie pali teraz wogole i leci paliwo z przepustnicy..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
nie klnij...!!! Tak jak juz na poczatku pare osób pisało. Mogą być wtryski zapieczone, zawieszone zatarte itp i dlatego na paliwie nie chodzi. Skrajna oszczędność przy instalacji gazowej kosztuje fortune,.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem gdyby wtryski byly zapieczone to paliwa wogole by nie dostawal a moim zdaniem jest tak ze paliwo dostaje tylko go nie wypala albo dostaje za duzo go bo jak zdejme gume co laczy przepływke z przepustnice to paliwo leci przez przepustnice po probie odpaleniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
mogą byc zawieszone w pozycji otwartej i te wtryski leją na okrągło, mogą rowniesz być na tyle wyrobione że leją. Zasada jak w dieslu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
pewnie est jakis sposób ale musisz poczekać az ktoś madrzejszy się wypowie, bo nie mam pojęcia,.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o i teraz rozumiem. A mozna jakos to sprawdzic w jakiej są pozycji?? czy rzeczywiscie sie zawiesily???

Wymontowac listwę wtryskową/wtryski i sprawdzić czy i w jaki sposób rozpylają paliwo. Jeśli będa lały to kwalifikują się do wymiany. Wtrysk powinien rozpylać gęstą mgiełkę paliwa.

Jeśli wtrysk nie podaje paliwa to znaczy,że jest zablokwoany.

 

Wtryski można czyścić myjką utlradźwiękową ale nie zawsze przynosi to efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ale moim zdaniem one palio podaja tylko ze w duzej ilosci bo jak probuje odpalic samochod to na początku lapal ale nie da rady odpalic...wtedy odkrecam gume co łączy przepływke i przepustnice to z tamtąd leci mi benzyna ale nie iwem jaki to jest powod. koledzy cos pisali ze mogły sie otworzyc i zablokowac w tej pozycji wtryski i caly czas podaja paliwo dlatego z przepsutnicy mi leci a jak ty sadzisz??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie wysoce prawdopodobne jest,że wtryski leją paliwo zamiast go prawidowo rozpylać.

Jeśli była by to prawda to świeca zapłonowe powinny być teraz czarne od sadzy bądź zalane benzyną. Sprawdź to.

Wysoce prawdopodobne,że czeka Cię wymiana.

Niestety nie mam pewności czy do Ety pasują wtryski z 325i....ponoć pasują ale musisz rozeznać temat.

 

Niestety tak się często dzieje podczas eksploatacji samochodu na LPG.

Nieużywany organ zanika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli była by to prawda to świeca zapłonowe powinny być teraz czarne od sadzy bądź zalane benzyną. Sprawdź to.

 

 

 

tak tez jest swiece dzis wykrecalem i sa cale czarne od sadzy czego to objaw?? co mam patrzyc? gdzie szukac usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli była by to prawda to świeca zapłonowe powinny być teraz czarne od sadzy bądź zalane benzyną. Sprawdź to.

 

 

 

tak tez jest swiece dzis wykrecalem i sa cale czarne od sadzy czego to objaw?? co mam patrzyc? gdzie szukac usterki

 

Kolego drogi z całym szacunkiem ale daj sobie spokój... śledzę temat od początku wszyscy Ci piszą co trzeba zrobić a Ty nie reagujesz :( Niestety w samochód trzeba inwestować kasę a w BMW nie mało sam się o tym przekonałem i inni też to na pewno potwierdzą). Ktoś kto jest mechanikiem i ma o tym pojęcie może pozwolić sobie na zabawę i kombinowanie tanim kosztem.

Prawda jest taka że ten temat można ciągnąć w nieskończoność ponieważ w momencie kiedy w ostateczności uświadomisz sobie że jednak będziesz musiał zmienić wtryski ....niestety dam sobie pół ręki uciąć :? że Twoja bemka dalej nie będzie odpalać na benzynie albo nie będzie trzymać obrotów itp. a przyczyna jest taka że jak pada jedna rzecz to szybciej inne też padają, wiec nie zdziwię się jak po wymianie wtrysków będziesz musiał wymienić sondę lambde , przepływomierz itd...

Wyjścia są 2 ...a) Jeździsz dalej na LPG i czekasz na lepsze czasy :worried: b) bierzesz kredyt lub kombinujesz kasę i wstawiasz samochód do porządnego mechaniora.

Niestety żebyś doprowadził samochód do porządku nie mało Cię to będzie kosztować.

PS: Jest jedna rzecz... podziwiam Cie za wytrwałość i upartość ( aczkolwiek nie wiem czym to jest spowodowane :| )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega dobrze mowi ... sam mialem problemy z podobnymi sytuacjami a wina jest jedna " GAZ " . doprowadziłem do oryginalnego stanu powymieniałem co trzeba było i jest git nie narzekam . Dlatego dla wszystkich gaziarzy nie wiem dlaczego kupujecie bmw i konczycie te dobre marki :) pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kolega dobrze mowi ... sam mialem problemy z podobnymi sytuacjami a wina jest jedna " GAZ " . doprowadziłem do oryginalnego stanu powymieniałem co trzeba było i jest git nie narzekam . Dlatego dla wszystkich gaziarzy nie wiem dlaczego kupujecie bmw i konczycie te dobre marki :) pozdro

 

 

Kolego jak BMW jest dobrze zgazowane to jeździ tak samo jak na benzynie. ja nie mam większego problemu z gazem, mimo ze jest na instalacji przechulana dużo ponad 100 tyś. Ale trzeba wiedzieć jak się z gazem obchodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.