Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jak w temacie. Chłopaki z m-auto BMW w Opolu na Partyzanckiej mowią, ze odma. Rzeczywiscie filtr w odmie był w tragicznym stanie - zamowiona została cała odma (188 pln). Załozyli mi na pare dni jakąs inną - mniej zajechaną. Samochod dalej ostro kopci (biało siwy dym) i do tego wyskoczyła kontrolka od płynu chłodniczego. Dodam jeszcze, ze dosłownie w tym samym dniu wyskoczył problem z ogrzewaniem - brak ciepłego powietrza w kabinie - temp na klimatronicu 32 i 3 kropki czerwone a z namiewu zimne powietrze...

 

Co o tym myslicie - uszczelka pod głowicą?, chłodniczka oleju ? czy moze rzeczywiscie jest to kwestia odmy ? :mad2:

Opublikowano
hej podłączam się pod ten temat pisałem wcześniej o czymś podobnym, ale u mnie nie ma kopcenia, jedyny objaw to olej (chyba) w zbiorniczku wyrównawczym, podejrzewam wymiennik ciepła, ale wolałbym się upewnić
Opublikowano
Witam

 

Jak w temacie. Chłopaki z m-auto BMW w Opolu na Partyzanckiej mowią, ze odma. Rzeczywiscie filtr w odmie był w tragicznym stanie - zamowiona została cała odma (188 pln). Załozyli mi na pare dni jakąs inną - mniej zajechaną. Samochod dalej ostro kopci (biało siwy dym) i do tego wyskoczyła kontrolka od płynu chłodniczego. Dodam jeszcze, ze dosłownie w tym samym dniu wyskoczył problem z ogrzewaniem - brak ciepłego powietrza w kabinie - temp na klimatronicu 32 i 3 kropki czerwone a z namiewu zimne powietrze...

 

Co o tym myslicie - uszczelka pod głowicą?, chłodniczka oleju ? czy moze rzeczywiscie jest to kwestia odmy ? :mad2:

Przechodzilem to pare lat temu z pierwsza e 46 myslalem ze uszczelka a okazalo sie ze glowica

Opublikowano
Witam

 

Jak w temacie. Chłopaki z m-auto BMW w Opolu na Partyzanckiej mowią, ze odma. Rzeczywiscie filtr w odmie był w tragicznym stanie - zamowiona została cała odma (188 pln). Załozyli mi na pare dni jakąs inną - mniej zajechaną. Samochod dalej ostro kopci (biało siwy dym) i do tego wyskoczyła kontrolka od płynu chłodniczego. Dodam jeszcze, ze dosłownie w tym samym dniu wyskoczył problem z ogrzewaniem - brak ciepłego powietrza w kabinie - temp na klimatronicu 32 i 3 kropki czerwone a z namiewu zimne powietrze...

 

Co o tym myslicie - uszczelka pod głowicą?, chłodniczka oleju ? czy moze rzeczywiscie jest to kwestia odmy ? :mad2:

Odkręć korek wlewu oleju. Jeżeli od spodu będzie na nim substancja koloru "kawa z mlekiem" to pewnie uszczelka pod głowicą. Jeżeli olej będzie miał normalny kolor i konsystencję to musisz szukać gdzie indziej.

 

Jak nie masz ogrzewania to oznacza że masz mało płynu w chłodnicy. Uzupełnij to natychmiast i dobrze odpowietrz.

 

Zapchana odma charakteryzuje się tym że siwy dym leci nie cały czas z wydechu ale tylko w pewnych sytuacjach.

1. Jak uruchamiasz silnik po dłuższym postoju

2. W momencie uruchomienia się pierwszy raz turbiny po dłuższym postoju. (tzn. odpalasz samochód siwy dym; po czym ruszasz, załącza sie pierwszy raz turbina i w lusterku siwy dym).

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano (edytowane)
\ Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

Witam Panowie

 

Byłem dzis u mechaniora i walnieta chłodniczka. Zostawiłem furę, powiedział, ze sprawdzi jeszcze czy 100% szczelna jest głowica. Ma jeszcze podzwonic za chłodniczką bo w BMW Katowice wołają za nią 1800 pln :duh: Sam nie wiem - jak myslicie - warto regenerować ?? (350pln)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Caleb zanim ściągniesz głowice i narazisz się na koszty sprawdz to http://allegro.pl/item935954241_chlodni ... _320d.html Ja kupowałem u tego gościa,ale przed kupnem wymiana uszczelki pod głowicą nie potrzebnie

 

A jak wygląda ona po regeneracji? Zdjęcia są ale z zewnatrz, środka nie ma. Jest niby gwarancja dożywotnia więc musi to robić i mieć pewnośc, że jest ok chyba wyciaga cały środek i wkłada jakaś rurke na spaliny. Jest jeden przelot czy tak jak oryginalny kilka rureczek ?

Tak myśle, że te 350zł to troche dużo i może sam by to zrobił. Jakoś wydłubać ten środek i wspawać rurke. Wiadomo, że nie bedzie aż takiego dobrego chłodzenia no ale chyba aż takiej roli to nie gra ? No i nawet 100zł by to nie kosztowało.

Dlatego mnie interesuje jak facet to robi czy warte to tej ceny.

Nikt z Was sam z tym nie kombinował ?

Opublikowano

Tak właśnie myślałem. Sposób z uszczelnieniem byłby mu chyba nie na ręke. Pewnie co jakiś czas dostawałby zwroty a tak wstawi rurke i musi działać pewnie i 100 lat :)

 

ps. a nie jest przecinany ? nie widać ? Środek wyciaga przez otwory ?

Opublikowano
Krzyś345 jeszcze jedno pytanie. Jak z termostatem egr/ temperaturą silnika? Skoro po regeneracji w chłodnicy jest jedna wieksza rurka to jest inna powierzchnia chłodzenia spalin i inaczej termostat bedzie sie zachowywał. Jak myślicie co sie przez to zmieni ?
Opublikowano

No a wracajac do tego kopcenia. To tez mam taki problem ze jak moja buma (E46 320d) troche postoji to po odpaleniu kopci siwym dymem przez nie cała minute i przestaje. Co do płynu to raczej nie widac zeby cos ubywało z chłodnicy tylko to kopcenie po odpaleniu.

Jak usunąc ten problem?

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Skorupek, możesz powiedzieć co zrobiłeś z ta chłodniczką? Rozcinałeś ją i wspawałeś rurkę? Co z termostatem chłodniczki?
Opublikowano (edytowane)
\ Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W końcu moje problemy z bawarką się skończyły :P . Mianowicie spróbowałem zregenerować chłodniczke tak jak to napisał Kameleon 3000, czyli z uszczelnieniem za 5zł. Wszystko jest OK. Nie ubywa ani kropli :cool2: a już trochę kilometrów narobiłem. Pozdrówki i dzięki za pomoc.
Opublikowano

W czes zauwazyłem post hehe :)

Osobiście tego nie robiłem.Nie była rozcinana, środek został wydłubany i wstawiona rurka i jest gites. Klejenie z jednej strony lepsze bo jednak zostają w środku te rureczki i lepsze chłodzenie ale z drugiej kto wie kiedy klej puści i lepiej sprawdzajcie sobie co jakiś czas płyn.

A co do termostatu to już w innym temacie pisałem, że nic nie trzyma ale jeżdze tak bo nic sie mi nie dzieje temp jest jak powinna być. Wymieniałem tylko głowny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.