Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam olbrzymi problem. Cieknąca nagrzewnica nadaje się do wyrzucenia, nowego zamiennika nie znalazłem, po wizycie w ASO BMW dowiedziałem się że mój model posiada ogrzewanie Siemens.

Moje pytanie: czy zamieniając cały moduł na BEHR nie będzie problemów? kierunki nawiewów są na klawiszach a nie suwakach.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Hej , domyślam się że przecieka Ci chłodniczka nagrzewnicy ,mam ten sam układ Siemens na przyciski ,model z lat 90 nie był wyposażony w filtr przeciwpyłkowy i dostało się tam przez te lata sporo syfu .W moim przypadku były to liście , patyczki ,igiełki sosnowe ,chłodnica przegniła,w środku szary osad .Zakupiłem używkę na allegro koszt 50zł ,rozebrałem pól konsoli za nim się dowiedziałem że od strony kierowcy na wysokości środkowego tunelu można ją wymontować :cool2: ,wcześniej trzeba spuścić płyn chłodniczy i odpiąć 3 plastikowe rurki złączone razem idą do komory silnika nad pedałami.Wymiana całego modułu chyba nie ma sensu ,weź to wymontuj ,złóż .
Opublikowano

Dzięki.

 

Wymiana modułu pociąga za sobą zmianę przewodów i instalacji elektrycznej.

Gorzej że używane nagrzewnice mają min. 16lat. Spróbuję kupić nową, w końcu stara służyła 20 lat.

Wyciąganie z boku się nie przyda, wyciągnąłem cały moduł :lol: za późno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.