Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam bmw 528i z 96 roku i jest takie coś że jak jade np: 80 km/h na 5 biegu i wcisne gaz do teoche mocniej to silnik wkreca sie na obroty ale niebardzo chce przyspieszać i wyglada to tak jak bym gazował silnik na luzie. Z poczatku myślałem ze to cos zwiazanego z ASC+T ale gdy je odłącze czasami jest tak samo. A i zdaża sie to na wszystkich biegach może oprócz 1 i 2 oraz R . Za mała predkość za wysoki bieg i silik sie wkreca a nie czuć przyspieszenia, ani żadnego smrodu palonego sprzęgła spod maski. I co to moze być ?

 

Z góry dzieki za odpowiedzi! Pozdrawiam.

Opublikowano

hmmmmmmm..........

 

dziwne - pewnie ci slizga sprzeglo , ale powinno sie to dziac takze na 1 i 2.....

 

mi kiedys slizgalo w e23 przez chyba 30 tys - nic nie smierdzialo .... sprzedalem samochod i kolejny wlasciciel dalej jezdzil na takim sprzegle....

 

ale lepiej je wymienic....

Opublikowano
Mam bmw 528i z 96 roku i jest takie coś że jak jade np: 80 km/h na 5 biegu i wcisne gaz do teoche mocniej to silnik wkreca sie na obroty ale niebardzo chce przyspieszać i wyglada to tak jak bym gazował silnik na luzie. Z poczatku myślałem ze to cos zwiazanego z ASC+T ale gdy je odłącze czasami jest tak samo. A i zdaża sie to na wszystkich biegach może oprócz 1 i 2 oraz R . Za mała predkość za wysoki bieg i silik sie wkreca a nie czuć przyspieszenia, ani żadnego smrodu palonego sprzęgła spod maski. I co to moze być ?

 

Z góry dzieki za odpowiedzi! Pozdrawiam.

 

To moze byc tyko sprzeglo. Oczywiscie samochod nie ma automatycznej

przekladni...?

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Możesz też sobie sprawdzić jak Ci sprzęgło łapie czy przypadkiem nie na samym końcu - ja tak mam, że musze sprzegło wciskać do podłogi żeby dobrze wysprzęgliło ale wiem, że i tak się lekko ślizga.
http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano
mi kiedyś jak siadło sprzegło to własnie na 5 biegu jak wcisnołem przy dużej prędkosci większy opór powietrza i cały opur ... tak mi sie wydaje ,że to sprzegło pozdrawiam
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Dzięki za wszystkie odpowiedzi!!! Tego sie obawiałem i miałem nadzieje że to nie to. Wiecie ile moze kosztowac taka naprawa i jak ona by mniej więcej wygladała (wymiana czy co?). Dodam że mam manualną skrzynie i sprzęgło łapie normalnie tak mi sie wydaje żadnych zgrzytów ani nic oprucz właśnie efektu jaki opisałem wcześniej. Jak wcisne gaz np na 4 lub 5 to wkręca sie na obroty i musze delikatnie wciskac i odpuszczac sprzegło żeby normalnie załapało. To napewno jego wina. Jeszcze raz dziekówka za wszystko. Pozdrowionka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.