Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy proszę o pomoc, może ktoś z Was miał podobne objawy. Auto traci moc przy prędkości obrotowej około 4000 obr./min. Dzieje sie tak na 4 i 5 biegu, choc wczoraj zdarzyło się też na 3. Nie przyśpiesza wcale lub "skokami". Miesiąc temu byłem na kompie, mechanik poinformował mnie, że pompa wstępna (ta pod progiem) ma minimialnie za małe wartości ciśnienia - kończy się pompa lub wina paliwa. Rok temu wymieniałem te elektrozaworki o których tak dużo sie mówi i pisze więc chyba jeszcze powinny działac. Nie wiem więc czy już szukac pompy czy zacząc od czegoś innego? Silnik M57. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Opublikowano
Ja bym sprawdził filtr paliwa.

 

A jak jest ciepły to odpala ładnie?

 

Pompa progowa jest tylko pompą wstępną i powinna wytwarzać ciśnienie 4 bary. Po rozruchu pompa wtryskowa pompuje paliwo.

 

Wszystkie filtry wymieniłem miesiąc temu :( Wszystkie w oryginale jak zresztą każda częśc którą kupuję do auta. Nie ma problemu z odpalaniem, ciągnie na każdym biegu rewelacyjnie, problem pojawia się w okolicach 3500 - 4000 obr./min.

Opublikowano
A czy jak zaczyna ci przerywać to ekonomizer ci opada?

czy jak wciśniesz gaz to podłogi na 3 biegu to dochodzi do 20?

 

 

Ekonomizer opada, sprawdziłem dzisiaj. Byłem u fachowca w Brzegu który ma oryginalny komputer diagnostyczny GT 1 i faktycznie ta pompa wstępna pod progiem ma zbyt niskie ciśnienie. W poniedziałek jadę do niego, podmienimy pompę na sprawną i sprawdzimy czy problem zniknie. Jeśli nie to mam jeszcze przepływomierz na podmiankę więc podążę matimisztal za Twoim tokiem myślenia. Dzięki serdeczne za tą sugestię. Kolega który ma e39 530d miał podobny problem i podobny błąd w kompie ale w jego przypadku dochodziło nawet do gaśnięcia silnika. Musiał wymienic czujnik ciśnienia na common railu. Po wymianie problem zniknął.

 

 

Dobra, pompa jest sprawna. Podmieniliśmy dzisiaj na drugą i nadal to samo. Jutro jadę na podmianę przepływki. Jesli to nie pomoże to w środę podmieniamy czujnik ciśnienia na pompie paliwa a w następnej kolejności czujniki na common rail.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.