Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukałem odpowiedzi ale nie znalazłem więc napisze o co chodzi/ posiadam bmw 525tds e34 1992r

na tamtych wakacjach wyminiłem uszczelke pod glowicą i podczas jazdy wywalało mi płyn nadmiarem a gdy jeździłem bez "korka"(bez środka korka) wszystko było ok do tej pory ;/ teraz zaczyna mi wywalać płyn przy jeździe na wyższych obrotach ;/ nie dymi na biało nie ma w oleju śladów płynu ani w płynu oleju. nie mam pojęcia za co sie wziąc. mogli byście napisać wiecej objawów rozwalonej uszczelki i peknietej głowicy. jeszcze jedną rzecz napisze którą zaobserwowałem tym wezykiem co idzie od chlodnicy po lewej stronie na górze do zbiorniczka wyrównawczego syczy powietrze. :( :( mam nadzieje ze to nie głowica bo musiał bym odstawić na bok autko :(

Opublikowano

w mojej 524td pozornie wszystko bylo dobrze. okazalo sie (dopiero jak oddalem do mechanika), ze uszczelka byla peknieta na jednym cylindrze. objawow jako takich nie mialem oprocz wysokiej temperatury i peknietego weza od chlodnicy ;p

 

a co korka z tego co wiem to musi byc i to kompletny. po to on jest!

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.