Skocz do zawartości

lukasz.bmw525tds

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 525 TDS 92r

Osiągnięcia lukasz.bmw525tds

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ok dzieki za pomoc zobaczymy co z tego będzie:)
  2. Witam mam problem z odpowietrzeniem mojego auta;/ czy mozecie mi pomóc i poradzic. szukałem odpowietrzników ale nigdzie nie moge znaleść a na forum były opisane przyklady odpowietrzania ale tgo typu silnika nie znalazłem nigdzie;/ na chlodnicy nie widzialem odpowietrznika i nie wiem wlasnie jak to zrobic zeby było dobrze:) pozdrawiam i prosze o pomoc
  3. Witam szukałem odpowiedzi ale nie znalazłem więc napisze o co chodzi/ posiadam bmw 525tds e34 1992r na tamtych wakacjach wyminiłem uszczelke pod glowicą i podczas jazdy wywalało mi płyn nadmiarem a gdy jeździłem bez "korka"(bez środka korka) wszystko było ok do tej pory ;/ teraz zaczyna mi wywalać płyn przy jeździe na wyższych obrotach ;/ nie dymi na biało nie ma w oleju śladów płynu ani w płynu oleju. nie mam pojęcia za co sie wziąc. mogli byście napisać wiecej objawów rozwalonej uszczelki i peknietej głowicy. jeszcze jedną rzecz napisze którą zaobserwowałem tym wezykiem co idzie od chlodnicy po lewej stronie na górze do zbiorniczka wyrównawczego syczy powietrze. :( :( mam nadzieje ze to nie głowica bo musiał bym odstawić na bok autko :(
  4. no i naprawione:) był ten czujnik zamkniecia drzwi wytarty :) dzieki za pomoc
  5. no tak kolego ale wywala mi go jak jest nawet mniej niz powinno. jak wcisne gaz do spodu i przytrzymam dłuzej tak do 160km/h to jak otworze maske to widze ze nadmiarem wywala
  6. witam mam taki problem z swoim tdsem;/ nie jestem pewien czy tak powinno być ale raczej nie/ bo gdy zaleje zbiorniczek plynu i na wolnych jest ok. a gdy dodam dosyć duzo gazu to płyn w zbiorniczku sie podnosi i niestety przy wyżdzej predkosci wywala mi płyn;/ pompa była sprawdzana a termostat wymieniony. Obawiam sie ze to głowica dodam ze na wakacjach była wymieniana uszczelka pod głowicą. co o tym myślicie?
  7. Witam posiadam bmw 525tds z 92r no i od pewnego czasu centralny zamek zacząl wariować tzn. po przekreceniu kluczyka zamyka sie i odrazu otwiera i dopiero po jakichś 15 próbach zamykania zamknie sie ale nie zawsze;/ pomocy od czego to zalezy?
  8. a jeszcze mam pytanie czy w waszym przypadku pompka za kazdym razem pompuje paliwo gdy sie tylko zapłon włączy? bo u mnie pompuje jak jest zimny silnik a jak cieply to nie/
  9. witam wysiadla mi pompka paliwa i chcialem sie dowiedziec czy taka na allegro nowa za 135zł dała by sobie rade chociaz na jakiś czas czy niebardzo, daje link aukcji którą planuje zakupic http://moto.allegro.pl/item866690961_pompa_paliwa_bmw_5_e34_524_525_td_tds_diesel_nowa.html
  10. jutro załoze spowrotem tą pompke tylko dam nowe przewody co doprowadzają do filtra bo moze mam pekniety gdzies wezyk i powietrze mi ciągnie i moze to jest cała przyczyna okaze sie:)
  11. Witam wykreciłem dzis pompke paliwa z swojej bmw525 tds 92r i powiedzcie mi czy duze cisnienie powinno być bo niby dziala a paliwa do pompy mi nie dopompuje. jak zatkam wezyk zasilania to cisnienia duzego nie ma.
  12. no i wyciągnąlem dzis tą pompkę no i nie wiem co robic jak ją wsadzilem do wiaderka z woda i podlączyłem pod prostownik to pompowała. woda leciala tym węzykiem chyba nadmiar spowrotem i prrzewodem zasilającym co idzie do silnika. i dalej mozliwe ze to pompka jest zepsuta a nie cos innego??
  13. jutro sprawdze sobie te wsówki a jak wogole wyciągnąć ta pompke? bo juz tam sie dobieralem do tego i wyciągnąłem tego smoka co jest w bagazniku przykręcony do zbiornika i nie wiedzialem czy to jest ta pompka czy w środku zbiornika jest i ona jest jakos przymocowana czy nie? spróbuje tego ale wydaje mi sie ze pompka bedzie walnieta bo az pompuje a raz nie. a w sklepie pytałem to 215zł kosztuje a nie 600. pozdrawiam
  14. dodam jeszcze ze mam 20 l w baku. i pompa wtryskowa sama zasysa sobie paliwo czy moze ta pompka jest zepsuta bo tylko na początku troche podpompuje,,
  15. Witam mam problem z układem paliwa a mianowicie ostatnio jak chcialem jechac to na początku ok zapalil mi i jazda po przejechaniu 100 metrów auto zatrzymalo mi sie pomalu tak jak bym nie mial paliwa. odcholowalem go na plac na drugi dzien po dlugim kreceniu odpalil mi i z robilem z 40 km i wszystko ok. a dzis rano wyjeżdzam samochodem dobrze odpalil i tak samo przejechaem z 100metrów i zgasł. ominąlem filtr paliwa zeby sprawdzic czy to przez filtr i pompka podpompowala paliwo i kilka razy zakrecilem i zapalil. po przejechaniu znowu z okolo 100 m tak samo gaśnie jak by paliwa nie bylo i w węzykach nie ma i wtedy pomp[ka nie pompuje bo nie pokazuje sie w wezyku i jak pokrece z 30s to pojawia sie i zapali ale znów kawalek mozna ujechac. i po co są te dwie kostki przy filtrze?? nie mam pojecia za co mam sie wziąsć;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.