Skocz do zawartości

E36 - zawieszenie - porównanie


samuray

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam orginalne zawieszenie M-Sport. Jest za miękkie. Przy większych prędkościach i gwałtownych skrętach auto kołysze się jak kołyska :? W ogóle nie czuję, że jest sportowe i nie wiem na czym polega różnica z normalnym zawieszeniem.

W wakacje przymierzam się do kompletnej wymiany amortyzatorów.

Komplet przód/tył samych dedykowanych amortyzatorów Sachs Advantage koszuje około 1400zł. W związku z tym mam wątpliwości czy się w to w ogóle pakować, skoro i tak auto nie będzie utwardzone.

 

Z tego co czytałem to:

1. MTS Techix - twardość coś jak ori M-Sport, ale cały komplet ze sprężynami i odbojami koszuje tylko 1100zł.

2. TA-Technix - mocno twarde, koszt regulowanego około 1100zł, a bez regulacji 700zł.

3. KONI FSD - chyba to byłoby dla mnie najlepsze, ale sam komplet amortyzatorów to około 2600zł :(

4. KONI - Sport Kit - jedno z najlepszych, regulowana twardość za kwotę 2900zł.

5. KONI - Street Kit 40/25 - bez regulacji, cena 1900zł.

6. EIBACH - chyba najwyższa półka, zestawy regulowane ponad 4000zł. Odpada ze względu na cenę.

 

Przymierzam się do KONI Street Kit, bo tylko 500zł droższy od samych ori. amortyzatorów SACHS,

ale czy będzie to zawieszenie twardsze od tego co mam teraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

A patrzyłeś na cenę Bilsteina B12??

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od całości zestawu - amorki plus sprężyny. Niby sprężyny są ważniejsze, ale to odpowiednio sztywny amortyzator decyduje o całokształcie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kup sobie Bilsteina B8, jeśli chcesz mieć nisko i twardo, utwardź go na maksa w zerkopolu. Dodatkowo mogą Ci oni nagwintować przednie amorki i zrobić z nich gwint... Do tego twarde springi (h&r robi najtwardsze jakie znam) i masz beton.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...
A ja bym chciał miekkie zawieszenie, bardzo miękkie , w moim mieście drogi są tak krzywe jak w Rosji więc chciałbym odrobine płynniej jeździć tak by pasażerowie nie musieli się irytować, nie jeżdżę szybko, przepisowo ale zawiesze które mam chyba oryginał jest zbyt twardze. Jakie amortyzatory i sprezyny w komplecie polecacie do gładziuskiej jazdy w m52b20.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.