Skocz do zawartości

Sorry za 2 posty, nowy objaw, bialy dym.. e32 m30...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No nie dosc ze przed chwila looknalem i widze ze nie trzym aobrotow jak pisalem doslownie godzine temu, to teraz dymi na bialo i ubywa wody z ukladu. Czy to aby nie uszczelka? Mam gaz parownik..

Dymi na benzynie jak i na gazie na zimnym silniku.

W zbiorniku wyrownawczym nie ma "masla" oraz auto niezle grzeje ale tylko na szybe i lusterka, frontem kiepsko..

troche mi wody ucieka do kabiny (tak mowil wlasniciel poprzedni) moze to nagrzewnica? I po prostu zbieg okolicznosci?

Nie trzyma tez obrotow na benzynie na zimnym silniku a na gazie chodzi pieknie. Licze na was chlopaki

Opublikowano
Jeżeli Ci ubywa płynu w chłodnicy i kopci na biało to na 99% uszczelka pod głowicą.Niebędzie wtedy jak Ty to napisałeś "masła",bo woda ucieka Ci na tłoki i tam jest przepalana z czego wynika kopcenie na biało,też może to być przyczyna,że nie chodzi na wszystkie gary,bo płyn zalewa Ci świece.Pozdrawiam!
Opublikowano

na zimnym silniku tez jest za mną bialutko :D ale to dym z zimnego silnika benzynowego więc nie wiem po co ta panika. na zimnym również nie chodzi pięknie trochę kaleczy i leciutko faluje ale wystarczy że złapie 20 stopni przełączy się na gaz i malina cyc. a jak dla mnie to masz cieknącą nagrzewnicę która pożera płyn czy wodę. . ..

nie paruje ci szyba podczas jazdy??? acha i jak na moje oko na takie objawy trzeba zawory wyregulować

Opublikowano

szyba o dziwo nie paruje, moze troszke. Dzis sie przejechalem specjalnie ponad 100km gasze odpalam i zero bialego dymu.

Za bardzo lubie to auto i popadam w panike=]

Ale obroty mi jeszcze faluja nie wiem co z tym zrobic. raz jest 700 raz 900 chodzi nierowno na wszystkicg cylkach. Na gazie jest super ale za to gaz sie nie krci powyzej 4000;/ rzeba dusic.. przeplywka?

Opublikowano
ja gdy miałerm wywaloną uszczelkę pod głowicą to dymił jak parowóz i majonez był ale na korku oleju i bagnecie było to w e36 koszt robocizny u zaprzyjażnionego mechanika wyniusł 200zł powód falujących obrotów może być np.silnik krokowy zapchany albo nie działa,bo przepływka na gazie nie gra żadnej roli
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano

heh chcialbym takiego mechanika=]

sprawa wyglada tak, dzis odpalam auto noi sie dlawi na benzynie, spoko. Mysle odepne kabel od przeplywki no i kurna odpinam go odpalam, i .....

chodzi fest trzyma rowno obroty itp, ale daje gazu i sie nie kreci=] dlawi sie bo pewnie za malo powietrza dostaje. Myslicie ze to na bank sie przeplywa popsula? Kurna juz nie wiem. a chwilowo niemam floty by podjechac do mechanika. Musze sam domowymi sposobami cos wymyslic...

Opublikowano
prawie pewne,że przepływka.bo jeżeli na gazie jest dobrze to raczej przepływka.sprawdzić ją można tylko na kompie.tylko nie jeżdzij na odpiętej bo na benzynie komputer przejdzie w stan awaryjny i spalanie 25l.masz jak w banku...nie strzelił Ci gaz przypadkiem.bo tak sama z siebie rzadko się psuję
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano
to jest wina parownika-jest za mały lub wysłużył już swoje.koleś jedź na kompa zapłać 50zł i będziesz wszystko wiedział.jeszcze raz Ci powtwrzam,że na gazie przepłyka wogóle nie działa.poczytaj troche zanim coś napiszesz
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano

Sorry, czytalem wlasnie cale tematy o tej przeplywce. Parownik jest do 260KM bawaria ma 188km.

Skokne na tego kompa i bede wiedzial w takim razie. To moje pierwsze bemewe i troche sie gubie jeszcze.

Opublikowano
Może masz tą główną śrube od gazu co jest na wężu za mocno wkręconą i dlatego nie wkręca Ci się do końca na obroty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.