Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z ukladem chłodzenia w ubiegłym tygodniu pękł mi zbiornik wyrównawczy został wstawiony nowy jak przejechalem 40 km dzisiaj otworzyłem maske węze górne były twardawe a z pod korka syczało lekko czy tak ma byc wentylator nie chodził temp przez cały czas w pionie ,dzwoniłem w tej sprawie do serwisu i powiedziano mi że coś jest z wentylatorem albo z termostatem albo jest jakas nie szczelność ,dziwna sprawa oleju w płynie niema w układzie wydechowym tez nie dodam że jst to silnik n42 poj 1796 115kw może ktoś ma taki silnik i napisze czy też u niego tak jest
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam e46 1.8 1998 r. u mnie węże układu chłodzącego są strasznie twarde i martwi mnie to, nikt nie wie czego tak jest płyn chł. minimalnie ucieka gdzieś przy tym kolanku koło korka od sprawdzania stanu płynu chłodniczego.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Koledzy skoro rozwal zbiorniczek to wytwarza sie za duze cisnienie.Przyczyna moze byc zapowietrzony uklad a zapowietrzac moze sie od wadliwego korka warto go sprawdzic

Pozdrawiam :8)

Opublikowano

Witam

Przecież to jest normalne że węże twardnieją gdyż płyn w układzie chłodzenia się nagrzewa,więc co za tym idzie zwiększa swoją objętość a układ przecież jest zamknięty. Może masz nieszczelny korek w zbiorniku wyrównawczym płynu dlatego ci syczy.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
witam syczy mi jak auto zgasze czyli schodzi ciśnienie tak myśle nie wiem czy tak ma być nie wiem jak inni maja czy u was jak auto zgasicie też słychac z pod korka leciutkie syczenie czasami widać jak sączy się troszke płynu z pod korka
Opublikowano
OK termostat wymieniłem ale auto jak sie zapowietrza robi się bańka przy termostacie to wtedy on się nie otworzy przejechałem juz 4000 tyś płynu nie było dziwne troche mam cos jeszcze takiego ze jak auto stoi troche dłużej to jak go odpale jak jest mniej paliwa to chodzi jak by paliwa nie dostawawał obroty spadaja i gasnie jak go zgasze i zapale to chodzi juz normalnie
Opublikowano
jakbyś używał znaków interpunkcji (kropka, przecinek) to twoja wypowiedż byłaby czytelniejsza. wymieniłeś termostat i dalej się zapowietrza? Przejechałeś 4 koła bez płynu?
Opublikowano
Też nie dawno byłem zmuszony wymienić pęknięty zbiorniczek. Jak odkręcasz korek na ciepłym silniku i syczy to normalne, bo w układzie wytworzyło się ciśnienie.
Opublikowano
Tak ,tylko że auto jak zgasze korka nie odkrecam to syczy z pod korka tak jest zawsze
Opublikowano

tzn. najwyrażniej, że korek ci nie trzyma - i albo masz walnięty i nie trzyma ci ciśnienia w układzie,

albo masz za duże cisnienie i nadmiar ci wypuszcza.

Może go sprawdzić tak - przejedź się trochę tak aby zagrzał się lekko, nie wiem np. do 70 stopni i sprawdź czy syczy. jak tak to walnięty korek.

jak wiadomo, cisnienie ma za zadanie zwiększyc temp. wrzenia płynu, jak go w układzie nie będzie to szybciej mozna zagotowac auto.

Opublikowano
W czasie jazdy nie syczy ale jak auto zgasze to upuszcza ciśnienie nie wiem czy tak ma być mam gaz sekwencje 2 miesiace temu pękł mi zbiorniczek wymieniłem na nowy przejechałem na tym nowym około 4000tyś km
Opublikowano

A.....przypomniał mi się przypadek znajomego kóry w 7er :mad2: wstawił sekwencję, gdzieś w Poznaniu, auto mu się grzało, pekł zbiorniczek, na gazie źle chodził, porownik zamarzał. kilka razy jeździł, gazownicy twierdzili że z ich strony wszystko gra. Znajomy po sugestiach znajomego mechana zauważył, że wszystko było dobrze gdy miał otworzone ogrzewanie w aucie, a problemy były na klimie. Co się okazało? Fachmeni podłączyli się za elektorozaworami odpowiedzialnymi za dopuszczanie ciepłego płynu do nagrzewnicy. Więc gdy nie włączał ogrzewania, elektrozawory były zamknięte i obieg cieczy nie szedł na parownik i robiły mu się jaja. Napisałem to w skrócie, bo nie pamiętam już dokładnie jego opowieści.

Więc sprawdź u kogoś kumatego czy dobrze masz podłączone ogrzewanie parownika (jeśli twoje kłopoty zaczęły się po założeniu gazu)

Zrób też ten test, o którym wcześniej pisałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.