Skocz do zawartości

POMOCY !!! 1,8 IS RZYGA OSTRO OLEJEM Z MODUŁU FILTRA OLEJU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problemik nie ukrywam...

 

Moje Beem E36 1,8 is ma wyciek oleju, ale jak mi się wydaje z nietypowego miejsca... bo z modułu filtra oleju dochodzącego do silnika... Na początku myślałem że dolna uszczelka silnika leci ale po wymyciu silnika okazało się że to nie to i że rzyga olejem z modułu filtra oleju przykręconego do silnika. Po rozmontowaniu alternatora i wspomagania kierownicy oraz tego modułu okazało się że między silnikiem a tym modułem jest uszczelka, ale... ani nie gumowa ani nie miedziana... tylko z tworzywa sztucznego... hmm tak jakby z takiego jakie są robione do płyty głównej w kompie czy innych tam wynalazków elektronicznych...

I teraz jest dylemat... czy zrobią to wszechstronni mechanicy samochodowi czy to kwalifikuje się tylko do serwisu ??

Pozdro

Opublikowano
Po pierwsze ''rzyga'' niema takiego słowa w słowniku polskim. Po drugie nie używamy wulgarnych słów na forum :nienie: . Po trzecie zapoznaj się z tym tematem :arrow: viewtopic.php?f=68&t=120678 . A po czwarte kup uszczelkę w sklepie , wymień i nie będzie WYCIEKAŁ olej. Zakładam że chodzi tobie o element nr.9 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/diagrams/a/v/1.png
Opublikowano

DZIEKÓWA !!!

TO O TO MI SIĘ ROZŁAZIŁO, A NAJ PRAWDOPODOBNIEJ O TEN ORING BO TO WŁAŚNIE Z TEJ GÓRNEJ CZĘŚCI JEST TEN WYCIEK A NIE Z DOLNEJ, ALE SKORO JUŻ ZNOWU BĘDĘ SIĘ BEBRAŁ W ROZKRĘCANIE TEGO ZNOWU TO WYMIENIĘ WSZYSTKIE USZCZELKI 8 I 9

THX ZA POMOC !!!

 

SORRY ZA DUŻE LITERY ALE JESTEM TAK PRZYZWYCZAJONY DO PISANIA Z CAPS LOCKIEM I ZAPOMNIAŁEM GO WYŁĄCZYĆ PISZĄC.

Opublikowano
Witam jestem zLeszna i potrzebuje ta uszczelke i oringi, niestety nigdzie nie moge ich dostac a ASO BMW u nas nie ma, moze ktos mi pomoze???
Opublikowano

Kupiłem dwa Oringi i tą prostokątną wymieniłem i jest gicior :mrgreen:

Oringi na tulejce były już zajechane :8)

 

Koszt tych 2 Oringów i tamtej uszczelki to kosz 21 zł chyba coś takiego :8)

Opublikowano
Panowie w tamtym tygodniu wymieniałem właśnie te oringi i uszczelke pod podstawa filtra oleju i powiem tak. Uszczelka pod podstawe filtra 10zł niby oryginał a za oring zapłaciłem 7zł ale to bez sensu przepłacać w sklepie motoryzacyjnym. Wystarczy kupić w sklepie z takimi rzeczami 2 oringi 24x3 do tego dwie godziny prostej pracy i po robocie. Wymieniłem też uszczelkę klawiatury 26zł uszczelke miski olejowej 30zł simering na wale pod kołem pasowym 30zł uszczelka metalowa pod pokrywami rozrządu 70zł i uszczelka pomiędzy pokrywami 18zł. Cały koszt uszczelnienia silnika 200zł plus robota, ale powiem szczerze że wystarczy zestaw kluczy cały dzien pracy i gotowe ani kropelki. pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.