Skocz do zawartości

320i Zawieszenie 60/40 jakie zalety i wady


grzesiek82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Panowie chcialbym troche obnizyc moje auto interesuje mnie cos w stylu 60/40 lub 40/30 albo cos kolo tego, tak zeby tez nie za bardzo bo wiadomo jakie mamy drogi w naszym kraju, chodzi o to ze strasznie wysoko stoi przod auta i chcialbym to zmienic bo nie bardzo mi sie to podoba. Mam pare pytan bo wiem ze wielu z was posiada sportowe zawieszenie,mozecie mi podac pare przykladow wad i zalet takiego zawieszenia bo wiadomo ze w sklepach i na allegro to same zalety i malo kto mowi o wadach, a ja bym tak prosil o takie przyklady z zycia wziete, bo chcialbym wiedziec z czym musze sie liczyc. Z gory dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam. Ps. Jezeli bylo cos w tym stylu na forum to sorki, ale jakos slabo idzie mi szkanie. :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej betce mam 40/30 i z tym już są kłopoty, zwłaszcza teraz zimą jak drogi zawiane śniegiem a kolejnki na nich to czasem szoruje się przednim zderzakiem i podwoziem, trzeba bardzo uważać by nic nie urwać. Przejedź się teraz drogami dziury takie wielkie, że trzeba wręcz stawać by przejechać. Dodatkowo wiadomo, że krawężniki w Polsce są wysokie i to kolejny problem np. przy parkowaniu. Zapewne rzucenie betki na glebe poprawia stanowczo jej wygląd :D i ułatwia wchodzenie w zakręty :D Wg mnie jak chcesz zmienic zawieszenie to 40/30 wyłącznie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Standardowe amorki wejdą ale myślę, że nie będą pracować jak należy i nie pożyją tyle, co dedykowane do obniżonego zawieszenia ze względu na to, że pracować będą tylko w części charakterystyki.

Więcej znajdziesz tutajhttp://www.auto-swiat.pl/wydania,Amortyzatory,3356,1.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Ostatnio lubię odgrzewać stare kotlety :D Ale po co pisać nowy temat ;)

Mam sedana z tym samym silnikiem 2.0 150KM Vanos. Robię komplet serwis zawieszenia w tym i amortyzatory.

Samochód kupiłem już obniżony. Dlatego też mam dwa pytania do Was.

1. Jaka jest wysokość seryjnego zawieszenia? Mierząc od podłoża do najwyższego punktu nadkola.

2. Czy ktoś z Was kojarzy firmę Vogtland i czy warto wziąć zawias właśnie tej firmy?

http://allegro.pl/sportowe-zawieszenie-vogtland-bmw-3-e36-typ-3b-c-i5535208790.html

 

Zastanawiam się też na tym cudem:

http://allegro.pl/bmw-3-e36-zawieszenie-gwintowane-lowtec-i6096977695.html

 

TA-Technicsów i innych MTSów nie biorę pod uwagę, miałem raz z tym do czynienia i dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już na nim nie jeżdżę, wróciłem do serii ( starzeje się hehe ).

jeździłem 2 albo 3 lata i było ok. oczywiście amory poszły przednie po pół roku i musiałem kupić pod obniżone zawieszenie. Efekt wizualny był nie do opisania, koła przednie chowały mi się pod błotniki :D ale garby i parkowanie to koszmar. To drugie zawsze robiłem tyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzisiaj zamontowałem zawieszenie Lowtec'a.

Zawieszenie Seri Sport (zwykłe sportowe a nie gwint) obniżenie 45/30 :D

Wyszło mniej więcej tak jak przed zmianą (kupiłem już obniżone) :)

Nic nie trze :D

Koła przód 205/50 R17 felga 7,5" ET41, tył 225/45 R17 felga 8,5" ET5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.