Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Panowie chcialbym troche obnizyc moje auto interesuje mnie cos w stylu 60/40 lub 40/30 albo cos kolo tego, tak zeby tez nie za bardzo bo wiadomo jakie mamy drogi w naszym kraju, chodzi o to ze strasznie wysoko stoi przod auta i chcialbym to zmienic bo nie bardzo mi sie to podoba. Mam pare pytan bo wiem ze wielu z was posiada sportowe zawieszenie,mozecie mi podac pare przykladow wad i zalet takiego zawieszenia bo wiadomo ze w sklepach i na allegro to same zalety i malo kto mowi o wadach, a ja bym tak prosil o takie przyklady z zycia wziete, bo chcialbym wiedziec z czym musze sie liczyc. Z gory dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam. Ps. Jezeli bylo cos w tym stylu na forum to sorki, ale jakos slabo idzie mi szkanie. :wink:
Opublikowano
Ja w swojej betce mam 40/30 i z tym już są kłopoty, zwłaszcza teraz zimą jak drogi zawiane śniegiem a kolejnki na nich to czasem szoruje się przednim zderzakiem i podwoziem, trzeba bardzo uważać by nic nie urwać. Przejedź się teraz drogami dziury takie wielkie, że trzeba wręcz stawać by przejechać. Dodatkowo wiadomo, że krawężniki w Polsce są wysokie i to kolejny problem np. przy parkowaniu. Zapewne rzucenie betki na glebe poprawia stanowczo jej wygląd :D i ułatwia wchodzenie w zakręty :D Wg mnie jak chcesz zmienic zawieszenie to 40/30 wyłącznie
Opublikowano
No tez tak wlasnie mysle ze chyba 40/30 to bedzie najrozsadniejszy wybor,a jak to jest z amorkami bo podobno do 40mm obnizenia nie trzeba zmieniac na sportowe ale nie wiem czy jest jakis sens zakladac same krotsze sprezyny.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Standardowe amorki wejdą ale myślę, że nie będą pracować jak należy i nie pożyją tyle, co dedykowane do obniżonego zawieszenia ze względu na to, że pracować będą tylko w części charakterystyki.

Więcej znajdziesz tutajhttp://www.auto-swiat.pl/wydania,Amortyzatory,3356,1.html

  • 6 lat później...
Opublikowano

Ostatnio lubię odgrzewać stare kotlety :D Ale po co pisać nowy temat ;)

Mam sedana z tym samym silnikiem 2.0 150KM Vanos. Robię komplet serwis zawieszenia w tym i amortyzatory.

Samochód kupiłem już obniżony. Dlatego też mam dwa pytania do Was.

1. Jaka jest wysokość seryjnego zawieszenia? Mierząc od podłoża do najwyższego punktu nadkola.

2. Czy ktoś z Was kojarzy firmę Vogtland i czy warto wziąć zawias właśnie tej firmy?

http://allegro.pl/sportowe-zawieszenie-vogtland-bmw-3-e36-typ-3b-c-i5535208790.html

 

Zastanawiam się też na tym cudem:

http://allegro.pl/bmw-3-e36-zawieszenie-gwintowane-lowtec-i6096977695.html

 

TA-Technicsów i innych MTSów nie biorę pod uwagę, miałem raz z tym do czynienia i dziękuję :)

Opublikowano
Ta fotka w awatarze jest na Voghtlandach. miało iść 40/40 a poszło 70/40 :)

więć nie wierz do końca opisowi tej firmy

 

Pomijając fakt, że obniżenie jest większe niż chciałeś :P

Jakie są Twoje przemyślenia na temat tego zawiasu?

Opublikowano

Już na nim nie jeżdżę, wróciłem do serii ( starzeje się hehe ).

jeździłem 2 albo 3 lata i było ok. oczywiście amory poszły przednie po pół roku i musiałem kupić pod obniżone zawieszenie. Efekt wizualny był nie do opisania, koła przednie chowały mi się pod błotniki :D ale garby i parkowanie to koszmar. To drugie zawsze robiłem tyłem.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj zamontowałem zawieszenie Lowtec'a.

Zawieszenie Seri Sport (zwykłe sportowe a nie gwint) obniżenie 45/30 :D

Wyszło mniej więcej tak jak przed zmianą (kupiłem już obniżone) :)

Nic nie trze :D

Koła przód 205/50 R17 felga 7,5" ET41, tył 225/45 R17 felga 8,5" ET5

Opublikowano
Ja u siebie mam teraz w kombi zestaw bilstein b4 i sprezyny einach pro kit 30/30 i jest spoko, ale przod troche wysoko stoi ;/ wczesniej mialem gwint i była tragedia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.