Skocz do zawartości

luzy tylnego zawieszenia[pilne]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. jutro wyjeżdzam na rajd do czech i mam problem.chodzi o tył.jak ruszam pod górę słychać coś z tyłu tzn. objaw jest taki jakby to były tuleje w belce wybite i wrażenie jest takie jakby belka chodziła.[najlepiej to czuć jak jest ręczny zaciągnięty i rusza się na wzniesieniu]]!ale weszłem pod spód i ona trzyma na beton.tuleje na wahaczach też.za to[tak mi się wydaje] coś jakby się na łączeniu półosi z kołem,może przegub?.jakby był tam jakiś luz.czy te luzy tam mają być? czy może jestem nadwrażliwy :roll:! pozdro :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
hmm mam podobny problem tak jagby pływało mi autko z tyłu ... amorki ok ale cos koło ucieka...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
hmm mam podobny problem tak jagby pływało mi autko z tyłu ... amorki ok ale cos koło ucieka...

Miałem to samo - ósemki do wymiany a być może i bałwany (zawane jako Bycze Jaja :) ) tylnej belki oczywiście - po wymianie git :)

Poniżej "tzw. ósemki - nr.6"

http://img392.imageshack.us/img392/9270/osiem9rn.jpg

 

no i "bałwany - nr. 2"

http://img392.imageshack.us/img392/9243/jaja0yn.jpg

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

to sie nazywa profesjonalna pomoc:) jak tak dobże Ci idzie to j trzeba było zdalni wymienić u mnie :lol: udzielam sie na óznych forach w innych tematykach ale z takimi opisami jeszcze się nie spotkałem:) dzięki:) wystarczy wydrukować iść do mechanika :) ... a koszta są duze ? jeżeli chodiz o częsci?

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

to co kolega kaze wymienic w 2 obrazku to wlasnie tuleje tylnej belki - bycze jaja to sa po prostu odbojniki - ktore omartyzuja ewentualne dobijanie zawieszenia do nadwozia - one maja niewiele wspolnego z szarpaniem przy ruszaniu..........

 

ale faktycznie - na pewno masz do wymiany tuleje - czyli nr2 - ja to robilem 2 lata temu w 7 i koszt nie byl jakis wielki - cos chyba 200/300zl..... tylko ze w e30 musisz chyba wyjac belke i wcisnac tulleje najlepiej na prasie...

Opublikowano
pzy ruszaniu to słabo widze czy cos sie rusza:) ale przy większej rędkosci tył traci trakcje ponadto na geometri wyszła rozbierzność prawego tylnego koła auto na bank nie było walone więc stawiam najakąs gume... przud zrobiłem idealnie n ma luzu:) w e 34 pewnie też trzeba będzie bele wywalać chociaż dokładnie nie pamiętam jak to było skonstuowane w kanale byłem 5 minut :)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Ja nie wymianiałem tuleji nr.2 a ósemki nr.6 to one były przyczyną wożenia u mnie tyłu samochodu (być może u ciebie będą to też tuleje nr.2 ale sprawdzić należało by najpierw ósemki, jeżeli są wywalone powodują wożenie tyłu tak jak u mnie, koszta mniejsze i samemu można wymienic - przy ósemkach belki nie trzeba wyciagać)
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

witam.własnie wrócilem!.tuleje[2] niedawno zmieniałem.ale udało mi się bez ściągania belki.a ósemki sprawdzę! dzięki za radę

:norty:

klepało ale przestało!!!
Opublikowano
ja jeszcsze nie maiłem jak wejść pod spód ale zauwazyłem że prawe koło wychyla sie z 1 st rozbierzne jak dodaje gazu np przy 140 to jedzie prosto jak sciągam noge z gazu to skręca w prawu to to chyba jest przyczyną niestablnej jazdy i efektu pływania tak tylko chce sie upewnić:) coby mnie mechanik nei zrobił w konia i tak popłynełem z kasą swieżo po zakupie...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.