Skocz do zawartości

Problem z kluczykiem i centralnym.


kyloSO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od wczoraj nie mogę otworzyć samochodu za pomocą pilota, mechanicznie kluczykiem nie ma problemu otwierają się wszystkie drzwi i bagażnik. Przycisk w samochodzie do otwierania i zamykania też działa bez problemu. Po podłączeniu pod kompa nie wyrzuca żadnego błędu. Wszystko jest ok tylko nie działa otwieranie i zamykanie z pilota. Kluczyk zapasowy również nie działa. Próbowałem go zaprogramować ale nie daje to skutku, no chyba że robię coś źle.

 

Wsiadam, zamykam drzwi przyciskiem, wkładam do stacyjki i przekręcam na 1 tak na ok.3 sec., wyciągam kluczyk naciskam otwarcie drzwi na pilocie trzymam i naciskam 3x zamknięcie.

 

Patrzyłem na różne posty związane z centralnym, ale żaden nie rozwiązał mego problemu.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w lotce umieszczonej na tylnej szybie jest wzmacniacz antenowy i odbiornik zarazem, za to odpowiedzialny. Zalewa się wodą i niestety jest do wymiany. Częsty przypadek. Mnie to w serwisie w sumie kosztowało 1200 zł. Objawy miałem identyczne. Dodatkowo jeszcze resetowały mi sie ustawienia w kompie , np. język z angielskiego na niemiecki po wyłączeniu odczekaniu ok, 30 min i włączeniu kluczyka. Po wizycie w serwisie wszystko ok. Minęły już 4 miesiące.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w lotce umieszczonej na tylnej szybie jest wzmacniacz antenowy i odbiornik zarazem, za to odpowiedzialny. Zalewa się wodą i niestety jest do wymiany. Częsty przypadek. Mnie to w serwisie w sumie kosztowało 1200 zł. Objawy miałem identyczne. Dodatkowo jeszcze resetowały mi sie ustawienia w kompie , np. język z angielskiego na niemiecki po wyłączeniu odczekaniu ok, 30 min i włączeniu kluczyka. Po wizycie w serwisie wszystko ok. Minęły już 4 miesiące.

 

No to będę miał u siebie pewnie to samo, bo również resetują mi się ustawienia. Dzięki.

 

Ogólnie chodzi o część nr 1 na zdjęciu jak się nie mylę:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NJ51&mospid=47760&btnr=65_1435&hg=65&fg=30

 

a w rzeczywistości to by było to ??

 

http://allegro.pl/item926718896_bmw_e60_e61_wzmacniacz_antenowy_diversity.html

 

Czy po wymianie tego wzmacniacza potrzebne jest jakieś programowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie jak dobrać się do tego wzmacniacza anteny. Jak otworzę szybę od bagażnika mam dostęp chyba do 4 śrub i tylko to, nic więcej nie trzeba odkręcać? Jak później zakodować ten wzmacniacz?

 

 

Problem rozwiązany.Wzmacniacz wymieniony. Był wilgotny, a na jednym wejściu zrobiła się zwara.

Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Witam!Czy ktoś w Wielkopolsce może mi zakodowac ten wzmacniacz?

 

Nic nie trzeba kodować. Demontujesz popsuty, na jego miejsce wkładasz nowy, dobry i wszystko działa.

Szczegóły jak się do tego dostać opisałem w tym wątku:

http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=139019&p=983956#p983956

 

pozdrawiam,

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Nie koniecznie moduł musi być popsuty.

Miałem dokładnie to samo jak kolega i w ASO po godzinie poszukiwań

okazało się że moduł jest ok a złamał się przewód pomiędzy modułem w spojlerze a samochodem

czyli w podsufitce auta. Koszt naprawy 400 zł

 

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

czyli w podsufitce auta. Koszt naprawy 400 zł

 

Jakąś promocję dostałeś :) jak kosztorysowali "z głowy" to powiedzieli, że sama wiązka kosztuje 3000 :)

O fakcie, że przyczyną problemów mogą być dwie rzeczy piszę w wątku, który przytoczyłem.

 

W obu przypadkach nic nie trzeba kodować. Samochód widzi nowy moduł, a jedynym problemem jest powrót do ustawień fabrycznych, więc wszystko trzeba ustawić "pod siebie" od nowa.

 

pozdrawiam,

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak znaleźli przerwany kabelek zlutowali i wszystko gra

 

nie zawsze trzeba ściągać zderzak by napompować tylne koła :lol:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Witam

 

Nie koniecznie moduł musi być popsuty.

Miałem dokładnie to samo jak kolega i w ASO po godzinie poszukiwań

okazało się że moduł jest ok a złamał się przewód pomiędzy modułem w spojlerze a samochodem

czyli w podsufitce auta. Koszt naprawy 400 zł

 

 

Pozdrawiam

Niemirad

Witam ,

wie ktoś może który to to jest kabel z centralnego zamka?

 

http://zapodaj.net/6d650b2c91785.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, ten biało niebieski i żółto czarny chyba nie dochodzą do wzmacniacza.Te dwa to chyba ta cienka wiązka co dochodzi do 3 światła stop.

Prawa strona wiązki wciągnięta do środka przez otwór z głośnika.

 

20150106_115005~01.jpg

 

Na kilku przewodach popękana jest izolacja (mogło dojść do zwarcia i spaliło wzmacniacz antenowy) ale kable są w całości nie poprzerywane.

 

IMG-20150106-WA0005.jpeg

 

Po naprawie przewodów centralny zamek dalej nie działa.

Winny jest chyba sam wzmacniacz bo leżał w wodzie i widać już zielony nalot na płytce.

 

m6oIcazhNnMOtPa90v1Zaz5cyxQJVeAuwE1AmxVBii3o=w1040-h587-no

 

Pytanie czy to ta prawa strona wiązki z szerokim wtykiem do wzmacniacza odpowiada za centralny zamek?

 

4vu01N3sZK_IRAFKi9X8xsBgAb9eL0J-6JhPzYBdzBHO=w1044-h555-no

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

podbijam temat.

 

mam identyczny problem, co prawda jeszcze nie dobierałem się do kabli (ale były już wcześniej w pewnym zakresie naprawiane u mechanika - brak wycieraczki + ogrzewania tylnej szyby).

 

kupiłem używany moduł wzmacniaczna antenowego (diversity), sądząc że to wina samego wzmacniacza (po wcześniejszym demontażu można było zauważyć kilka śladów korozji na płytce). Niestety po założeniu drugiego nic się nie zadziało - samochód dalej się nie odklucza z pilota.

 

w jaki sposób można zdiagnozować to ustrojstwo?

 

zaufani i sprawdzeni mechanicy mają termin na połowę maja :-( a nie chce oddawać do kogoś niesprawdzonego.

 

 

 

może jest ktoś z E61 z Łodzi skłonny sprawdzić u siebie moje wzmacniacze?

 

 

 

 

edit: w innym temacie znalazłem przydatny filmik:

 

 

edit2: oba wzmacniacze sprawne - uszkodzona wiązka na zawiasie klapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.