Skocz do zawartości

Ciekawy artykuł o M5! POLECAM


Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogłem znaleźć odpowiedniego miejsca na ten artykuł, wiec jeśli popełniłem błąd proszę o przeniesienie tematu we właściwe miejsce :)

 

http://www.excitador.com/2009/07/high-performance-sedans-when-4-doors-are-better-than-2/

http://farm8.staticflickr.com/7143/6826155841_0459a462fa.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem przekazać jak ludzie z Excitador ocenili konstrukcje M5 na tle innych bardziej zaawansowanych.

M5 rządzi! :)

 

Pozdrawiam

http://farm8.staticflickr.com/7143/6826155841_0459a462fa.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Zazdroszczę posiadaczom M5 e39 :D

To jeżdżąca IKONA MOTORYZACJI !!!

 

Ikoną motoryzacji jest BMW e34 M5. Poczytajcie sobie trochę na ten temat w necie a stwierdzicie, że mam rację. W końcu to e34 M5 było pierwszą, prawdziwą, sportową limuzyna wyprodukowaną przez BMW.

Chroń mnie Boże, przed Diabłami w mundurach o niebieskim kolorze...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
e34 może i jest ikoną, ale to Najmocniejsze e28 było pierwszą sportową limuzyna, Jest silnik był taki sam jak w pierwszych e34 a ważyła ze 200kg mniej. E28 nie miał elektronicznych cudów jak e39 wiec był dla kierowców z JAJAMI. E39 to dla tych co nie ogarniają się za bardzo i lubią w sytuacjach kryzysowych wyreczać się elektroniką. E28 i e34 to były jedyne prawdziwie sportowe limuzyny, e39 to raczej szybki sedan, ale do tego w zupełności starczy 540i.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e34 może i jest ikoną, ale to Najmocniejsze e28 było pierwszą sportową limuzyna, Jest silnik był taki sam jak w pierwszych e34 a ważyła ze 200kg mniej. E28 nie miał elektronicznych cudów jak e39 wiec był dla kierowców z JAJAMI. E39 to dla tych co nie ogarniają się za bardzo i lubią w sytuacjach kryzysowych wyreczać się elektroniką. E28 i e34 to były jedyne prawdziwie sportowe limuzyny, e39 to raczej szybki sedan, ale do tego w zupełności starczy 540i.

kolega chyba nigdy nie miał przyjemności z e39 skoro tak mówi, jest to auto dużo mocniejsze od wersi m z e34. Niesamowitośc e39 polega na jego właściwościach jezdnych - jest to bardzo udana konstrukcja pod względem wyważenia, np; w drifcie e34 odstaje grubo nie osiągniesz takich prędkości w uślizgu starszą piątką z powodu konstrukcji przedniej osi a i moment przekazania pełnej mocy na koła w żadnej innej eMce nie jest tak aksamitny - to auto ma efekt turbo bez turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

 

Ikoną motoryzacji jest BMW e34 M5.

 

 

Święte słowa :cool2:

dokładnie :cool2:

I m5 e34 touring było najszybszym kombi prawie do niedawna nim audi stworzyło rs avant

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
e34 może i jest ikoną, ale to Najmocniejsze e28 było pierwszą sportową limuzyna, Jest silnik był taki sam jak w pierwszych e34 a ważyła ze 200kg mniej. E28 nie miał elektronicznych cudów jak e39 wiec był dla kierowców z JAJAMI. E39 to dla tych co nie ogarniają się za bardzo i lubią w sytuacjach kryzysowych wyreczać się elektroniką. E28 i e34 to były jedyne prawdziwie sportowe limuzyny, e39 to raczej szybki sedan, ale do tego w zupełności starczy 540i.

kolega chyba nigdy nie miał przyjemności z e39 skoro tak mówi, jest to auto dużo mocniejsze od wersi m z e34. Niesamowitośc e39 polega na jego właściwościach jezdnych - jest to bardzo udana konstrukcja pod względem wyważenia, np; w drifcie e34 odstaje grubo nie osiągniesz takich prędkości w uślizgu starszą piątką z powodu konstrukcji przedniej osi a i moment przekazania pełnej mocy na koła w żadnej innej eMce nie jest tak aksamitny - to auto ma efekt turbo bez turbiny

 

Nie napisałem, e34 czy e28 są szybsze czy lepsze tylko zę sa dla kierowców co umieją jeździć. W tamtych latach nie miały konkurencji, wyznaczały standardy w swojej klasie. E39 jest też niczego sobie, ale ja bym nie powiedział że jest ikoną. Fakt, ma zajefajny silnik i świetne właściwości, jest szybsze i lepsze od poprzedników ale jeśli chodzi o ikony to nie, jeszcze nie, możę za kilkanaście lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.