Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam następujący problem. Po wymianie świec auto gaśnie na biegu jałowym. Podczas jazdy jest ok ale do momentu jak się nie wrzuci na luz. Wtedy obroty spadają i auto również gaśnie. Co może być przyczyną?? Może sonda szwankuje??

 

____

Zmieniłem tytuł wątku, proszę się zapoznać: viewtopic.php?f=68&t=120678 . mattiss

Opublikowano
Ja bym sprawdził silniczek krokowy

Będziesz Miał Wydatki... Ale Się Opłaca:)))


Było: E21-320, E21-316, E32-730i, 2x E36 - 328i, Może kiedyś 850i (mam nadzieje)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Po wymianie świec auto gaśnie na biegu jałowym.

Może złe świece zostały założone :?: Jest też szansa, że nie zostały przykręcone masy przy cewkach.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
świece dobrze są dobrane bo po numerze vin w serwisie i wszystko jest dobrze podłączone. Podłączę pod kompa jeszcze i zobaczę może coś więcej wtedy się dowiem.
Opublikowano
podłączylem pod komputer i wyskoczyło zły dobor mieszanki (sonda lambda03) i (sonda lambda 04). Czyli wychodzi na to , że sąda będzie do wymiany. Czy ma ktos jeszcze inny pomysł??
Opublikowano
Zanim wymienisz sondy to sprawdź układ paliwowy,bo miałem tak samo.Okazał się zapchany filtr i słaba pompa paliwa.wymieniłem i jak ręką odjął :duh:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Niestety wymieniłem filtr paliwa i nadal jest tak samo. :( Chyba jednak zmienię tą sondę. Czy ma ktoś jeszcze inny pomysł co może być przyczyną tej usterki??
Opublikowano
Sprawdź jeszcze tą pompę paliwa. A jak chcesz wiedzieć czy sondy są sprawne podepnij pod kompa np Carsoft i daj Live Data Sondy mają oscylować na całym zakresie woltażu jak masz sondy z czerwonym przewodem to masz 5voltowe na układzie Siemens, a jak z czarnym szarym i białymi to masz 1voltowe na układzie Bosch .Na luzie na wolnych maja skakać ciągle np od 0.2v - 4.7v itd a 1 woltowe od 0.1v-1v jeżeli te wartości stoją np na 0.2v i się nie zmienia nic lub baaaardzo rzadko to masz albo pompkę paliwa albo sondy walnięte
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

"Sprawdź jeszcze tą pompę paliwa. A jak chcesz wiedzieć czy sondy są sprawne podepnij pod kompa np Carsoft i daj Live Data Sondy mają oscylować na całym zakresie woltażu jak masz sondy z czerwonym przewodem to masz 5voltowe na układzie Siemens, a jak z czarnym szarym i białymi to masz 1voltowe na układzie Bosch .Na luzie na wolnych maja skakać ciągle np od 0.2v - 4.7v itd a 1 woltowe od 0.1v-1v jeżeli te wartości stoją np na 0.2v i się nie zmienia nic lub baaaardzo rzadko to masz albo pompkę paliwa albo sondy walnięte"

 

 

Sonda jest 5 voltowa Siemens, po podłączeniu pod kompa na wolnych obrotach podaje wartość 4,83v i nie zmienia się. Po przegazowaniu silnika wartość spada do 2,77v. A tak to jest stałe i podaje 4,83v. Więc chyba na to wychodzi, że sonda jest uszkodzona prawda??

Opublikowano
witam, okazało się że jedna sonda była uszkodzona wiec ja wymieniłem na nową. A na dodatek był uszkodzony jeszcze przewód od odpowietrzenia skrzyni korbowej(odmy) zakupiłem nowy w serwisie koszt ok. 40zł. Auto śmiga:). Dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.