Skocz do zawartości

mało zrywne?


bmw325192km

Rekomendowane odpowiedzi

Jak ktoś mówi że M50B25 jest mało żwawe :duh: to nie wiem czym jeździ na codzień.... Są dwie opcje albo ma Mpowera albo Forda Fieste 1,1L i nie wie w ogóle o czym mówi.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś mówi że M50B25 jest mało żwawe :duh: to nie wiem czym jeździ na codzień.... Są dwie opcje albo ma Mpowera albo Forda Fieste 1,1L i nie wie w ogóle o czym mówi.

1.8 - jak widać w podpisie :mrgreen:

 

Nie no, kolega mówi, że od kogoś tak słyszał :D

 

Powiem krótko, kupuj, nie oglądaj się na ludzi.

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadne z innych cywilnych aut tyle nie wytrzyma. Druga sprawa, że ludzie jeżdżący tymi silnikami często mają "fantazje" która kończy się częstymi wymianami dyfrów, sprzęgieł, oczywiście opon :lol: itd,itp..... Bo wszyscy są nienormalni :twisted:
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest osczedny na warszawie dynamiczna jazda moj m50b25 palil ok 15l paliwka teraz po remoncie i zrobieniu strokera na M50B28 to jakies 12-13 litrow LPG

PS jak masz dobre sprzeglo to mozesz jezdzic jak automatem :mrgreen:

Edit: silnik ma obecnie 508 tys km przebiegu Remont zrobiony przy 498 tys i nie dlatego ze musialem tylko dlatego ze chcialem spalanie oleju mial lok 200 ml na 1000 km

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
silnik ma obecnie 508 tys km przebiegu Remont zrobiony przy 498 tys i nie dlatego ze musialem tylko dlatego ze chcialem spalanie oleju mial lok 200 ml na 1000 km

mi coś innego mówiłeś :D !! ale w sumie ciekawe że pali ci mniej teraz. ostatnio się nad tym zastanawiałem, m52b28 pali mniej od m50b25 ale to chyba zasługa wyższego momentu, czy nie to samo jest przyczyną że po wsadzeniu strokera pali ci mniej??

 

do autora - jak szukasz motoru do katowania to m50b25 najlepszy, problem w tym że większe grono osób mogło o tym wiedzieć i po takim katowaniu silnik może nie być w najlepszym stanie, ale to tylko gdybania, jedna rada - nie kupuj 325 od młodego, a jeśli juz musisz to dobrze sprawdź co kupujesz!! najlepiej trafić coś z forum i masz farta bo jest akurat cacy bryka na sprzedaż, też 2,5 ale m52b25, więc nie to co m50b25 ale jaknajbardziej daje radę i na pewno pali mniej, oblukaj - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11030883, auto jak sie przekonasz po przeczytaniu całego wątku właściciela na www.bmw-syndykat.pl doiwestowane, i co ważne, wg mnie tanie, biorać pod uwagę silnik, stan i wiek auta, ja bym się długo nie zastanawiał, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik ma obecnie 508 tys km przebiegu Remont zrobiony przy 498 tys i nie dlatego ze musialem tylko dlatego ze chcialem spalanie oleju mial lok 200 ml na 1000 km

mi coś innego mówiłeś :D !! ale w sumie ciekawe że pali ci mniej teraz. ostatnio się nad tym zastanawiałem, m52b28 pali mniej od m50b25 ale to chyba zasługa wyższego momentu, czy nie to samo jest przyczyną że po wsadzeniu strokera pali ci mniej??

 

Hmm co innego?? Mowilem ci silnik mialem w idealnym stanie po rozebraniu jeden pierscien pekniety ale mial prawo :mrgreen: A mniejsze spalanie tlumacze sobie prawidlowym ustawieniem gazu wkoncu sam go wystroilem to sie postaralem jak trzeba :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A tak mi sie cos zdawalo ze pisales ze musiales zrobic remont. Nie wazne, wazne ze ci ładnie lata i pali mniej niz moj!! :D Nakreciles mnie na tego stokera i tyle :P Ale jest dopiero 3 w kolejnosci co do nastepnych zmian w aucie, pozdro o sorry za OT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A ja mam właśnie odwrotnie. Nie potrzeba dużo żeby coupe mi wpadło w oko, ale sedan musi już być konkretnie zrobiony (mocna gleba i felgi) żeby robił wrażenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.