Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
słyszałem różne opinie i chciał bym się dowiedzieć czy to prawda że 325i są mało żwawe i trochę przymulone. jak wiecie chce sobie takie sprawić więc czekam na szczere odpowiedzi.
Opublikowano
Ze co ?? kto ci takie bajki naopowiadal Silnik bez vanosa M50B25 ma najostrzejsze walkiz calej gamy M50/M52 Mi sie wydaje ze to 323 jest jakis ospaly od 5 tys km

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
To ze ktos mial zakatowany silnik bo nawet oleju nie zmienial to jego sprawa Moje m50 robilo kazde 323i bez najmniejszego problemu

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Jak ktoś mówi że M50B25 jest mało żwawe :duh: to nie wiem czym jeździ na codzień.... Są dwie opcje albo ma Mpowera albo Forda Fieste 1,1L i nie wie w ogóle o czym mówi.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Opublikowano
Jak ktoś mówi że M50B25 jest mało żwawe :duh: to nie wiem czym jeździ na codzień.... Są dwie opcje albo ma Mpowera albo Forda Fieste 1,1L i nie wie w ogóle o czym mówi.

1.8 - jak widać w podpisie :mrgreen:

Opublikowano
Jak ktoś mówi że M50B25 jest mało żwawe :duh: to nie wiem czym jeździ na codzień.... Są dwie opcje albo ma Mpowera albo Forda Fieste 1,1L i nie wie w ogóle o czym mówi.

1.8 - jak widać w podpisie :mrgreen:

 

Nie no, kolega mówi, że od kogoś tak słyszał :D

 

Powiem krótko, kupuj, nie oglądaj się na ludzi.

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Opublikowano
Nitro jest spoko silnik wytrzyma stral 200 kucy :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Znajdź dobrego gazownika który zakładał już w takim aucie gaz, nie żałuj na instalacje i będzie ok. Mnie sekwencja wyniosła 2200zł po rodzinie.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Opublikowano
Żadne z innych cywilnych aut tyle nie wytrzyma. Druga sprawa, że ludzie jeżdżący tymi silnikami często mają "fantazje" która kończy się częstymi wymianami dyfrów, sprzęgieł, oczywiście opon :lol: itd,itp..... Bo wszyscy są nienormalni :twisted:
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Opublikowano

Ooooooo taaaaaak oszczędny to on jest aż miło :norty: :norty:

 

To kup M52B25, ten jest oszczędny a bokiem też jeździ:)

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Opublikowano

Jest osczedny na warszawie dynamiczna jazda moj m50b25 palil ok 15l paliwka teraz po remoncie i zrobieniu strokera na M50B28 to jakies 12-13 litrow LPG

PS jak masz dobre sprzeglo to mozesz jezdzic jak automatem :mrgreen:

Edit: silnik ma obecnie 508 tys km przebiegu Remont zrobiony przy 498 tys i nie dlatego ze musialem tylko dlatego ze chcialem spalanie oleju mial lok 200 ml na 1000 km

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
silnik ma obecnie 508 tys km przebiegu Remont zrobiony przy 498 tys i nie dlatego ze musialem tylko dlatego ze chcialem spalanie oleju mial lok 200 ml na 1000 km

mi coś innego mówiłeś :D !! ale w sumie ciekawe że pali ci mniej teraz. ostatnio się nad tym zastanawiałem, m52b28 pali mniej od m50b25 ale to chyba zasługa wyższego momentu, czy nie to samo jest przyczyną że po wsadzeniu strokera pali ci mniej??

 

do autora - jak szukasz motoru do katowania to m50b25 najlepszy, problem w tym że większe grono osób mogło o tym wiedzieć i po takim katowaniu silnik może nie być w najlepszym stanie, ale to tylko gdybania, jedna rada - nie kupuj 325 od młodego, a jeśli juz musisz to dobrze sprawdź co kupujesz!! najlepiej trafić coś z forum i masz farta bo jest akurat cacy bryka na sprzedaż, też 2,5 ale m52b25, więc nie to co m50b25 ale jaknajbardziej daje radę i na pewno pali mniej, oblukaj - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11030883, auto jak sie przekonasz po przeczytaniu całego wątku właściciela na www.bmw-syndykat.pl doiwestowane, i co ważne, wg mnie tanie, biorać pod uwagę silnik, stan i wiek auta, ja bym się długo nie zastanawiał, pozdro

Opublikowano
silnik ma obecnie 508 tys km przebiegu Remont zrobiony przy 498 tys i nie dlatego ze musialem tylko dlatego ze chcialem spalanie oleju mial lok 200 ml na 1000 km

mi coś innego mówiłeś :D !! ale w sumie ciekawe że pali ci mniej teraz. ostatnio się nad tym zastanawiałem, m52b28 pali mniej od m50b25 ale to chyba zasługa wyższego momentu, czy nie to samo jest przyczyną że po wsadzeniu strokera pali ci mniej??

 

Hmm co innego?? Mowilem ci silnik mialem w idealnym stanie po rozebraniu jeden pierscien pekniety ale mial prawo :mrgreen: A mniejsze spalanie tlumacze sobie prawidlowym ustawieniem gazu wkoncu sam go wystroilem to sie postaralem jak trzeba :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tak mi sie cos zdawalo ze pisales ze musiales zrobic remont. Nie wazne, wazne ze ci ładnie lata i pali mniej niz moj!! :D Nakreciles mnie na tego stokera i tyle :P Ale jest dopiero 3 w kolejnosci co do nastepnych zmian w aucie, pozdro o sorry za OT
Opublikowano
jeszcze nie ale długo to nie zajmie. a ja bardziej jestem skłonny do sedana. jakoś bardziej mi pasują. coupe mi się sylwetką zbytnie nie podoba.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.