Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam miałem problem z ABS, a dokładnie złapało mi błąd i zapalała się kontrolka od ABS i ASR. Podłączyłem INPE i wykryło mi kilka błędów na lewy tył na czujnik. no to kupiłem czujnik z szarą wtyczką i pojechałem wymienić, mechanicy się dość mocno na pocili bo ten stary był na jakiejś taśmie i nicie przymocowany ale dali rade :). Niestety, dalej pojawia mi się błąd trakcji i abs. U mechanika podłączyli mi auto do jakiegoś programu its czy iks nie wiem dokładnie ale pokazał on alarm 139 w liczniku i opis był zwarcie do masy. I w tym miejscu proszę o pomoc, bo ani oni, ani ja, nie wiem co zrobić z tym fantem, a staje się to coraz bardziej irytujące.

 

Podłączyłem jeszcze raz INPE i oto błędy które skasowałem, a pojawiają się zaraz po tym, jak zaczynam jechać.

Tak wygląda błąd z licznika:

 

http://img695.imageshack.us/img695/8435/139x.png

 

A tak wygląda błąd z ABS/ASC:

 

http://img203.imageshack.us/img203/8159/86694556.png

 

Dadam jeszcze, że po wymianie czujnika ABS w lewym tylni kole alarm od uszkodzonego czujnika znikł ") i jeden problem z głowy ale....

Teraz gdy wsiadam do auta i zapalam, jest wszystko oki (z czujnikiem obrotu). Następnie zaczynam jechać i zaczynają się dziać dziwne rzeczy, a mianowicie auto samo przyspiesza, obroty zaczynają skakać jakby ktoś robił mi przygazówkę pomimo, że nie naciskam pedału gazu powiedzmy mam 1500 a same skaczą na 2000 i zaraz opadają na 1500 i tak się dzieje około minuty, może dwie. Następnie wywala mi alarm abs i ASR i wszystko działa normalnie, pedał gazy działa tak jak ma działać tylko że palą się kontrolki no i nie ma oczywiście abs i asr :((((((((((. Sytuacja taka trwa od około pół roku ale zdażyło mi się to zaledwie kilka razy w wakacje więc olałem sprawe ale teraz jak przyszły mrozy i wilgoć to problem jest niemal nieustający :((((.

 

Powiedzcie gdzie mam szukać co to może być zwarte do masy?

Opublikowano

10 LUTEGO 2010

 

Kupiłem dziś oryginał w aso, bo mi się spieszyło. Trochę z takim sceptycyzmem wymieniłem czujnik raz jeszcze, ale było warto, bo problemy z abs i trakcją ustały, nie ma błędów auto samo nie przyspiesza liczniki działają i wszystko hula jak ta lala.

 

Nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa z błędem od gong'a czyli 139 ale jutro jade na narty i już nie chce mi sie nic robić. Jak wróce to podepne kąpa i tak na wszelki wypadek gdzie szukać gonga, w którym miejscu można się do niego dostać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.