Skocz do zawartości

E87 120d - Hipo


Hipo

Rekomendowane odpowiedzi

e60 po lifcie nie jest bezawaryjna :) coś o tym wiem , przez ostatni miesiąc zostawiłem jakieś 10 tys zł na części :) Ale jezdzi się , to się i coś musi psuć .

 

Szkoda tej jedynki :(

 

Ja też już nie jeźdże jedynką :) , teraz diesel a jedynką jezdzi mama ......

 

Ale też oglądam się za e90 lub e92 dla siebie , lecz ciężko kupić pewny samochód ...... mam kupić "za ostatnie" pieniądze samochód to wolę poczekać do następnego lata i kupić wymarzone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 219
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jaki silnik masz w tej E60? co się konkretnie psuje, że wydałeś tyle kasy? chodzi o 2.0 diesel 177KM silnik N47 i problem z hałasowaniem silnika? rozrządu? Czy na co dokładnie zostawiłeś te 10k?

 

Ja szukam właśnie do ojca E60 z 2008 roku a tam jest tylko N47 i się boję kupić właśnie żeby nie naprawiać potem :/

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak 177 km N47 z 2008 roku

Z rozrządem nic nie było robione bo jest OK

Natomiast wybiło 100 tys km na liczniku ( czyli do kiedy jest gwrancja ;) ) chłodniczka oleju ( olej z silnika był w chłodnicy ) na początku było podejrzenie że pęknięta głowica lub wypalona ( brało olej tylko w trasach przy dobrym deptaniu np. 240km/h na austradzie , gasisz silnik a tu "plum" i kontrolka oleju ) auto nie kopciło mocy nie traciło jezdziło normalnie , więc wyciągnięto chłodniczkę i było małe rozszczelnienie ale nie było to 100% pewne że to tego wina , więc postanowiłem zaryzykować bo samo podniesienie głowicy w ASO to prawie 2 tys zł ! . Chłodniczka zrobiona przejechane 2 tys km , brak mocy i gwizdanie . Padło i turbo :) , turbinka zrobiona 3 tys km pózniej znów oleju w silniku brak a za to w chłodnicy pełno . Znów ASO i co dziwne drugi raz ale tutaj było ewidentnie widać że to wina chłodniczki ( to akurat gwarancja ) ale za oleje itd trzeba było i tak zapłacić . Jak narazie ok. 3 tys przejechane i cisza

Turbo po największych rabatach prawie 6 tys zl

Chłodniczka z wymianą i innymi bzdetami prawie 4 tys zł .

Lecz złego słowa nie mogę powiedzieć bo zrobione ponad 100 tys km i w aucie nie było nic robione , tylko oleje , klocki , tarcze i tyle ..... To świadczy o marce i pomimo ostatnich kosztów potrafię BMW wybaczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U to trochę kiepsko, ale wydaje mi się, że to po prostu awaria a nie typowa dolegliwość tego modelu...przynajmniej o takowej nie słyszałem.

BMW można wiele wybaczyć :)

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję szybkiej sprzedaży, akurat byłem na wakacjach więc dopiero teraz mogę napisać.

Szybko poszła :cool2: ja też się zastanawiam, ale puki co nie mam takiego powodu jak Ty :8)

 

Pięknie ... to mnie teraz tu samego zostawisz w Serii 1 :) Liczę że następne auto to będzie też BMW :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam tego nie robiłem, ale technika jest mi znana naciąganie poprzez łączenie specjalnym klejem, ale takim, który nie przemoknie przez alkantarę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy jaka gramatura -materiał wybrałem sam i go dostarczyłem do tapicera za 5mb 500x150cm zapłaciłem 160PLN gramatura 430g/mb. Ważne aby był "gruby" bo klej może przeniknąć i będzie SKORUPA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.