Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bardzo prosze Was o pomoc. Zdarza się, że samochód nie chce rano zapalić. Wtedy go zaciągam i jest ok. Sprawa jest trochę dziwna, ponieważ przy -24 zapalił bez problemu, natomiast czasami przy -10 nie. Dodam tylko, że wymieniłem wszystkie świece żarowe. Dzisiaj byłem na kompie (KTS Bosch) i wyskoczył błąd 2550 usterka nieznana. Po podłaczeniu do diagnoskopu zczytał bład P09F6. Czy miał ktoś z Was podobny problem?

 

Po kolejnym podłączenia do kompa, w czasie kiedy silnik nie chce zapalić, wartość ciśnienia paliwa na listwie jest za mała, natomiast wartość tłoczenia wstępnego w normie. Po bardzo długim kręceniu (na dwa akumulatory) udało się uruchomić silnik. Wartość ciśnienia na listwie zaczęła rosnąć i silnik zapalił. W czasie kiedy silnik zapala i pracuje, wszystkie parametry ciśnienia paliwa w normie. Mechanik coś mi wpominał o regulatorze ciśnienia paliwa, ale nie jest pewny.

 

Poz, Mirek

Edytowane przez mirek-he
Opublikowano
w 530d podobnie bylo jak padl czujnik polozenia walka rozrzadu.

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

Po kolejnym podłączenia do kompa, w czasie kiedy silnik nie chce zapalić, wartość ciśnienia paliwa na listwie jest za mała, natomiast wartość tłoczenia wstępnego w normie. Po bardzo długim kręceniu (na dwa akumulatory) udało się uruchomić silnik. Wartość ciśnienia na listwie zaczęła rosnąć i silnik zapalił. W czasie kiedy silnik zapala i pracuje, wszystkie parametry ciśnienia paliwa w normie. Mechanik coś mi wpominał o regulatorze ciśnienia paliwa, ale nie jest pewny.

 

Poz, Mirek

Opublikowano
i co kom nie pokazał żadnego błędu u mnie jest walnięty czujnik (zawór) pompy CR też nie chciała zapalić ,a ja jej delikatnie plakiem pyk i chodzi *(taki mały sposób na odpalenie fury)*.
Opublikowano
nie pamiętam jaki u mię był kod a z Plakiem ;jeśli auto nie chce odpalić potrzeba 2 osoby jedna do kręcenia a druga do psiknięcia, w trakcie kręcenia trzeba psiknąć w kolektor ssący; czyli odkręcić wąż co wchodzi na EGR-a czaisz.
Opublikowano

Kolega jak może, to sprawa podstawowa sprawdzić pompę wstępną (progową-pod fotelem kierowcy). Najlepiej zmierzyć ciśnienie kompem, ma być ~4bar. Na 99% to przyczyna problemów.

Jak pompa wysokiego ciśnienia nie dostanie paliwa to go nie rozpyli.

Jeśli po przekręceniu klucza, spod fotela kierowcy nie słychać buczenia, to padnięta całkiem, jeśli buczy bankowo za mało podaje.

Opublikowano
a moze jest gdzies wyciek ? i sie zapowietrza ? pompa progowa daje dobre cisnienie ale porzebuje czasu i przeplywu aby sie odpowietrzylo

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.