Skocz do zawartości

mirek-he

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d 2001

Osiągnięcia mirek-he

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kolego mecenass, pompa progowa działa prawidłowo. Opisałem to we wcześniejszym poście. Poz, Mirek
  2. martino281, kody napisałem w 1 poście. Co to za trik z tym plakiem?
  3. Po kolejnym podłączenia do kompa, w czasie kiedy silnik nie chce zapalić, wartość ciśnienia paliwa na listwie jest za mała, natomiast wartość tłoczenia wstępnego w normie. Po bardzo długim kręceniu (na dwa akumulatory) udało się uruchomić silnik. Wartość ciśnienia na listwie zaczęła rosnąć i silnik zapalił. W czasie kiedy silnik zapala i pracuje, wszystkie parametry ciśnienia paliwa w normie. Mechanik coś mi wpominał o regulatorze ciśnienia paliwa, ale nie jest pewny. Poz, Mirek
  4. Bardzo prosze Was o pomoc. Zdarza się, że samochód nie chce rano zapalić. Wtedy go zaciągam i jest ok. Sprawa jest trochę dziwna, ponieważ przy -24 zapalił bez problemu, natomiast czasami przy -10 nie. Dodam tylko, że wymieniłem wszystkie świece żarowe. Dzisiaj byłem na kompie (KTS Bosch) i wyskoczył błąd 2550 usterka nieznana. Po podłaczeniu do diagnoskopu zczytał bład P09F6. Czy miał ktoś z Was podobny problem? Po kolejnym podłączenia do kompa, w czasie kiedy silnik nie chce zapalić, wartość ciśnienia paliwa na listwie jest za mała, natomiast wartość tłoczenia wstępnego w normie. Po bardzo długim kręceniu (na dwa akumulatory) udało się uruchomić silnik. Wartość ciśnienia na listwie zaczęła rosnąć i silnik zapalił. W czasie kiedy silnik zapala i pracuje, wszystkie parametry ciśnienia paliwa w normie. Mechanik coś mi wpominał o regulatorze ciśnienia paliwa, ale nie jest pewny. Poz, Mirek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.