Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Problem narastał stopniowo,mulił początkowo na 4 biegu przy ostrym dodaniu gazu między 2000-2500 obr/min.Teraz doszło do tego że już na 2 biegu też jest ten sam objaw,2000 obr. pedał gazu w podłodze a silnik aż miałczy i do tego słychac dziwne dzwięki jakby chrobotanie stukanie itp.Po wymianie podpory wału i tulei tylnej belki dziwne dzwięki są już mniej słyszalne przy gwałtownym przyspieszaniu ale zamulenie pozostało.Regulowałem zawory i sprawdzałem ciśnienie,wyszło po 12 tylko na 4 spadło do około 11.Czy wytarte koniki zaworów mogą miec wpływ na to zamulenie połączone z tym chrobotaniem,co jeszcze można sprawdzic?Dzieje się tak na Pb jak i na LPG.

Opublikowano

Witam

Pompa paliwa odpada bo to samo mam na LPG,to zamulenie raczej od strony wytartych krzywek koników zaworowych albo od zwężek na dolocie(II gen LPG).Dokuczliwe jest to stukanie przy gwałtownym przyspieszaniu,gdzieś jest jakiś luz między silnikiem a tylym mostem tylko nie wiem gdzie i od czego zacząc poszukiwania.Ten stukot i chrobotanie jest porównywalny do tego jak miałem wytuczone całe zawieszenie tylnej osi,dzwięk jest ciężki do zlokalizowania siedząc w aucie.W miarę delikatne operowanie gazem daje tylko lekkie przymulenie ale ostre depnięcie powoduje te stuki.Czy coś mogło się rozwalic np.w skrzyni biegów,tylnym moście?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.