Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, stała sie taka sytuacja ze zagotowało mi płyn chłodniczy dwa razy i go całkiem wyrzucilo, dojechałem do domu 3 km, i po zgaszeniu auta, na drogi dzien juz je nie odpalilem, Czy to uszczelka pod głowica czy cały silnik do wymiany... Prosze o pomoc Pozdrawiam;)
Opublikowano
Najwyraźniej przegżałeś silnik czyli do wymiany pierścienie i głowica do roboty a kto wie co jeszcz wyjdzie podczas rozbierania silnika. taniej będzie kupić jakiś urzywany.
Opublikowano

ja myślę, żę to zależy jak babrzo została eta zagotowana

być może rzeczywiście przytarła się za mocno.

czy kręciłeś rozrusznikiem?

czy silnik napotyka opór podczas kręcenia?

czy widoczne są jakieś przecieki?

sprawdź poziom płynów w tym oleju czy nie podszedł do góry

Opublikowano
wszystko jest ok, zero przeciekow tloki o nic nie hacza, No nie wiem.... A mam takie pytanie? jak bym chcial wsadzic silnik 2.0 czy musze z tym instalacje nowa montowac?
Opublikowano

ogólnie dobry pomysl ale dla Ciebie lepiej m43b18 czyli silnik 1,8is

lżejszy

z wymiana silnika na 2,0 w Twojej budzie z 13,6 wiąże się wymiana zawieszenia, hamulców jeśli ma być porządnie zrobione.

amory, tłumik tez się przyda choć do 323 chodzą pojedyncze potem podwójne

ogólnie musi być wymieniona wiązka silnika

powinna zostać wymieniona skrzynia biegów chociaż na siłę nie trzeba bo jakiś czas może wytrzymać :)

myślę że gra nie warta świeczki bo z 320 na 325 czy z 318is na 320 to jeszcze sie kllei

ale z 316 za wiele zmian co za tym idzie za wiele wydatków

Opublikowano
ogólnie dobry pomysl ale dla Ciebie lepiej m43b18 czyli silnik 1,8is

lżejszy

z wymiana silnika na 2,0 w Twojej budzie z 13,6 wiąże się wymiana zawieszenia, hamulców jeśli ma być porządnie zrobione.

amory, tłumik tez się przyda choć do 323 chodzą pojedyncze potem podwójne

ogólnie musi być wymieniona wiązka silnika

powinna zostać wymieniona skrzynia biegów chociaż na siłę nie trzeba bo jakiś czas może wytrzymać :)

myślę że gra nie warta świeczki bo z 320 na 325 czy z 318is na 320 to jeszcze sie kllei

ale z 316 za wiele zmian co za tym idzie za wiele wydatków

1.8is jak juz to silnik m42b18 lub m44b18

bębny spokojnie dadzą rade przy 150km jedynie z przodu przydały by się lepsze heble

do wymiany potrzebyjesz caly silnik z osprzetem i wiazka kabli od silnika razem z kompem oczywiscie wydech reszta podejdzie bez problemu

Opublikowano
Dzieki za info, ale znalazlem juz 320i w niemczech za 600 euro, wiec tylko ja sciagne i ze swojej numey przykuje, Pozdrawiam;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.