Skocz do zawartości

Co lepsze i dlaczego 318d 2006-7 czy 320d 2006-7


delvekio7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zastanawiam sie nad kupnem bmw 320 albo 318 poza silnikime i prawie 40 KM róznicy sa jeszcze jakies wazne elementy.

Jaki jest koszt poszczegolnych przeglądów czy wymiany oleju itp.

 

Proszę o jak najwiecej praktycznych informacji na temat 320d i 318d sedan jak również kombi

 

 

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie to ten sam samochód poza minimalnymi róznicami. Tak jak opisałes inna moc poprzez inne turbo i program, silnik ten sam.

Koszty przeglądów takie same. Częsci ?? hmm, niby to samo choc ostatnio pytałem o klocki na tył i okazało sie ze do 318d sa ciut tansze.

Ogolnie 318d znajdziesz taniej niz 320d.

Po wpisac w temacie spalania wynika takze ze 318d zadowalaja sie mniejsza ilościa ropy. O ile mniejszą ?? Mysle ze to juz zalezy od nogi.

Jeden napisze ci bierz 320d i sie nie zastanawiaj, drugi bedzie wychwalał 318d bo takie akurat ma. IMHO szukaj auta jak najmłodszego, z przebiegiem ponizej 140 tys km i patrz na stan bo to w tym wszystkim najważniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz zdrowszy, bardziej zadbany i ze znana przeszloscia. Jak kupisz dobry egzemplarz to bedziesz jezdzil bezstresowo, kupisz szrota to bedziesz mial wydatki.

Kombi pozwala przewiezc kilka gratow, jak bedziesz mial taka potrzebe.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, nigdy nie mialem bmw a zawsze chciałem miec w koncu moge sobie kupic mam nadzieje ze w niemczech za około 13000-13500 tys euro mozna kupic 318-320 z 2006/2007 cos czym bede mógł troche pojezdzic.

MAm jeszcze jedno pytanie orientacyjnie jakie koszty dodatkowo poniose w polsce z opłat.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nigdy nie miałes BMW to zaobserwujesz różnice przede wszystkim tylny naped genialny ale w zime tragedia zawiecha troche twarda ja jezdze około 2 lat po naszych dziurach i nic nie trzeszczy i nie póka mam 318tke silnik daje rade ale nastepna badzie 320tka 177 koni ,a co do kosztów to 500 opłata recyklingowa 170 przegląd 3% od wartości auta w celnym i chyba ze 150 w urzędzie skarbowym chyba że cos się zmienilo bo ja z 2 lata temu rejstrowałem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zastanawiam sie nad kupnem bmw 320 albo 318 poza silnikime i prawie 40 KM róznicy sa jeszcze jakies wazne elementy.

Jaki jest koszt poszczegolnych przeglądów czy wymiany oleju itp.

 

Proszę o jak najwiecej praktycznych informacji na temat 320d i 318d sedan jak również kombi

 

 

Z góry dzięki

w październiku 2007 była zmiana silników na wersje 143/177KM Moim zdaniem bardziej opłaca się kupić 318d 143KM po zmianach niż 320d 163 KM przed zmianami (niższe spalanie). Wersji 318d przed zmianami nie warto kupować, bo to w ogóle nie jedzie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersji 318d przed zmianami nie warto kupować, bo to w ogóle nie jedzie.

 

Głupoty piszesz, mam 318d 122km, poprzednio było audi 1.9 które w teori miało 131 a beemka idzie o niebo lepiej. Bezproblemowe poruszanie sie, na swiatłach jakos nie mam problemu aby byc szybszy niz większośc samochodów, na autobanie 220km/h idzie itd. A o mniejszym spalaniu w porównaniu do 320d nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Zgadza się :) Praktycznie każdy jest "Miszczem Prostej" i nie bez kozery powstał tekst... : Mistrza prostej pozdrawia pierwszy zakręt :)

 

A kolega Logitech widze tak samo jak ja 318d i też (z)DolnyŚląsk :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez ujezdzam 318d i jestem zadowolony z osiagow mieszkam w niemczech i jezdze po autostradach i spalanie 318 jest naprawde zadawalajace przy predkosci 200kmh pali zaledwie 8 l na 100 a przy oszczednej jezdzie to wlasciwie nie wiem :) ale podobno 4,5l.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Przemyślałem sprawę. Najlepsze są te najsłabsze. 122 KM to aż za dużo. Te mocniejsze to tylko dla frajerów , dresiarzy i mistrzów prostej. Myślę, że BMW robi duży błąd sprzedając mocniejsze wersje. :shock:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee niema co się spierać.

Ja myśle że każdy chwali to co ma chyba że się przejechał na tym (co ma/lub miał) to wyklina ponad wszystko. Wazne by samochód był zadbany i przedewszystkim nie kombinowany. Np wolałbym wziąć taką co ma faktycznie 150 tys.km przejechane niż tą co ma 70 tys.km i nie wiadomo ile faktycznie miala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że BMW robi duży błąd sprzedając mocniejsze wersje. :shock:

Nie no dobrze robi, bo przeciez 318d tylko stoją, nic nie jadą wiec cały salon ich pełen bo wyjechac nie umieją - za słabe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale nie bijcie piany ;)

 

Widze że spór jest między właścicielami 20d i 18d Panowie prawda jest taka że oba silniki nie są samolotami. Dopiero o silnikach sześcio cylindrowych można powiedzieć że ona zaczynają jeździć.

 

Głupio się spierać o silniki który lepszy, 18d jest słabszą i tańszą jednostką od 20d. Nikt jej nie kupował bo chciał tylko dlatego że miał lepszą cenę, lepszy stan poprostu okazję :) Lepiej kupić dobrą 18d niż zajechaną 20d. Ale jak jest dobra 20d to nie ma się nad czym zastanawiać...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stała 318tka za dobrą moneta miała mało nalotu więc kupiłem jak bym wjechał do salonu to moge wybrzydzac ale podejrzewam że tu na forum 90% ma używane auta w salonach cos im się w głowach poprzestawiało za trójke ponad 100 tyś nigdy w życiu bym tyle nie dał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

JAk kupujesz prawie nową trójke to musisz dać więcej niż 100tys zł. Nikt za darmo nie odda dobrego samochodu

Zresztą kupując 318d cięzko jest np znaleźć egzemplarz ze skórzaną tapicerką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk kupujesz prawie nową trójke to musisz dać więcej niż 100tys zł. Nikt za darmo nie odda dobrego samochodu

Zresztą kupując 318d cięzko jest np znaleźć egzemplarz ze skórzaną tapicerką.

 

Jeśli dla Ciebie auto na gwarancji fabrycznej z przebiegiem 12 tys km zalicza się do "prawie nowych", to informuję, że da się takie coś dostać ( i to od autoryzowanego dilera - ExAG), z wypasem całkiem sympatycznym (klima auto, xenony, navi, elektryczne lusterka, podgrzewane fotele itp) grubo poniżej 100 tys.

 

Oczywiście wersja 318d, tyle że w zmodernizowanej wersji tj 143KM, która zapewnia nie tylko niższe spalanie, ale jakieś minimalnie sensowne osiągi. To auto waży ponad półtorej tony i potrzebuje jednak paru koni do komfortowego wyprzedzania nie tylko maluchów i polonezów, ale też chojraków którzy koniecznie chcą pokazać, że jak oni jadą 80 km/h to nikt inny nie ma prawa ich wyprzedzić.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam porównanie tych dwóch silników w moim BMW 320d i żony 118d.Muszę powiedzieć,że obydwa są sympatyczne,ten 2.0 143KM,bardziej mi pasuje do mniejszej jedynki-chociaż nie jeździłem trójką z tym silnikiem więc nie wiem,ale podejrzewam,że skoro auto większe to osiągi gorsze.Tak jak mówie dla jedynki to jest jak dla mnie idealny silniczek,do tego mało ropy ciągnie.Natomiast 120d 163KM jest wystarczający dla trójki,w sam raz optymalnie na gabaryty tego auta.Nie ma niedostatków mocy,ani podczas wyprzedzania,ani na trasie,a spod świateł też potrafi ładnie odejść-oczywiście wszystko w granicach rozsądku,rasowo sportowych wrażeń to on nie zapewni.Spalanie przyzwoite.
Kubica GO!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.