Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z bmw e32 735i, już widziałem podobne posty, ale za bardzo nie rozumiem z nich nic.

 

Przy próbie rozruchu kontrolki nie przygasają - rozrusznik nie drgnie.. ale jest problem.. bo 2 dni temu stała moja bunia 2 tyg ... odśnieżyłem wszystko na około... chciałem holować .. wsiadam... a ona odpala... super... ekstra- ale kiedy wyjeżdżałem z podjazdu u kumpla... zgasła mi. i znowu to samo .. nic nie przygasa ani nic...

 

Intryguje mnie ten post

 

 

 

* Raportuj ten post

* Odpowiedz z cytatem

 

Re: e32 740i problem z odpalaniem - moze rozrusznik

 

Postprzez arturo193 » Czw Paź 08, 2009 11:28 am

Sprawdz wszystkie przewody przy rozruszniku...powinien tam byc kabel,ktory jest od stacyjki i on chyba jest tylko wetkniety,wyciagnij wtyczke i przeczysc,mialem raz tak w Audi.Pozdrawiam.

 

Powiedzcie mi jak mam dojść do tego rozrusznika od góry, może jakieś zdjęcie albo coś jak ten przewód wygląda... nie mam dojścia do kanału- niestety.

 

Byłbym wdzięczny za pomoc.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Dojście do rozrusznika nie jest takie złe, ale nie jest również takie lajtowe. Jeśli chodzi o przewody to widać je normalnie pod kolektorem ssącym i tyle. Jeśli natomiast chcesz go wykręcić to wówczas zaczyna się gimnastyka, bo o ile można jeszcze jakoś odkręcić dolną mocującą śrubkę tak dostęp do górnej możliwy jest jedynie po odkręceniu zbiorniczka wyrównawczego i odchyleniu go na bok. Co zaś tyczy się Twojego problemu to nie wiem jak Ci pomóc ale u mnie był taki przypadek że odpalanie samochodu odbywało się ciężko i strasznie wówczas rzęziło w rozruszniku. Dokupiłem więc dwie tulejki i wraz z bratem wykręciliśmy i rozebraliśmy rozrusznik na części pojedyńcze. Same tulejki miały już niewielki luz ale po pierwsze cały wirnik był w syfie ze szczotek a po drugie przekładnia planetarna strasznie ciężko się kręciła z powodu stwardniałego smaru i to tak ze ciężko było ręką nią zakręcić a co dopiero mowa o akumulatorze i silniku M30B35? Po wymyciu, wyczyszczeniu, wydmuchaniu i nasmarowaniu złożyliśmy wszystko z powrotem, i po włożeniu rozrusznika na swoje miejsce efekt jest więc piorunujący, bowiem silnik zapala jak rasowy japończyk :-) Mało tego co kilka dni rozładowywał mi się akumulator nie wiem z jakiej przyczyny ale teraz to ustało :D W Twoim przypadku przyczyna być może leży w zawieszających się szczotkach w rozruszniku jednakże nie wiem czy nie powinny wówczas przygasać kontrolki wiec może jestem w błędzie. Wiem tylko że na cewce wszystkie przewody są przykręcane a nie wsuwane na wsówkę.
Opublikowano

Boję się tylko, że jak dam to do warsztatu... nie wiedząc co to... okaże się, że to jakaś pipidówka mała ..a skasują mnie jak za planowanie... :!:

 

Mówisz, że pod kolektorem ssącym.. naprawdę łatwo je tam zobaczyć ? Da rade zobaczyć czy wszystko się tam trzyma jak trzeba ?

dzięki btw..

Opublikowano

ODŚWIEŻAM!

 

Witam, Już nie mam problemów z odpalaniem... ale mam strasznie skaczące obroty silnika...mocno dymi i to ciemny dym.. pomijam fakt dziurawej końcówki wydechu.. :

 

-objaw jest taki że przy niskich obrotach puszczając gaz strasznie falują obroty..

*wymieniłem przewody i świece 2 dni temu.. to samo .. wczoraj wyczyściłem silniczek krokowy benzynką i dalej to samo ..

 

Ma ktoś jakiś pomysł ?

 

oleje filtry płyny - były zmieniane niecały 1000 km temu...

 

pozdrawiam.

Opublikowano
mi falowaly obroty, szarpal silnik, kopcil na czarno i chodzil jak stara k... :D okazalo sie ze czujnik temperatury padniety i go zalewalo :D po wymianie czujnika 70zl wszystko chodzi ok :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.