Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam musze kupić nowy rozrząd do 540 m62tu jest to wersja po liftingu ma 320km i nigdzie nie moge go dostać;/ macie jakies namiary na uzywany albo nowy? Z góry dzięki za pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, sprobuj ebay.com (mam mile doswiadczenia z czesciami z USA), ebay.de (drogo) ebay.at itd... Sprzedawca musi sprzedawac "international", albo trzeba sie dogadac.

 

Mam nadzieje, ze wiesz, ze ten silnik musial byc brzydko traktowany... :evil:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
540 m62tu jest to wersja po liftingu ma 320km

 

A co to za model BMW i z którego roku?

e39 540 4.4 V8 pomiedzy 2001-2003 ;)

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
śmiem domniemać, ze to 320.000km przejechane :8)

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzisz kolego, w takim razie pomyliłeś fora dyskusyjne. Z fabryki BMW taki silnik na pewno nie wyszedł.

 

Ten silnik to nie M62TU tylko M62B44TU i ma nie 320 tylko 286KM.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozrząd czyli co konkretnie potrzebujesz? Przecież tam nie ma paska który trzeba wymieniać regularnie.

 

 

A co za motor był wkładany do X5tek? Wiem, że Miał 4,4l i 320 KM...

To jest N62 , a w e39 był montowany tylko M62

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to przepraszam, dostałem złe informacje od mechanika.

Moze w takim razie to wcale nie rozrzad?

Masz na rozrzadzie PODWOJNY lancuch... Jak jeden peknie to jest przeciez drugi. :duh:

 

W e39 byly montowane 2 silniki 4.4 V8: M62B44 oraz M62TUB44. Ten pierwszy przed montowany byl przed liftem ten drugi po lifcie. Obydwa mialy 286KM, tak jak napisal kolega DRAY. Przeczytaj przyklejony topic w dziale e39, tam masz szczegolowe dane.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
podwójny łancuch jest w m60, nie wprowadzajcie kolegi w błąd... m62 niewazne czy z wanosem czy bez ma pojedynczy łancuch... moim zdaniem niema co zbierac z tego silnika zawory pokrzywione szklanki tez moga rozwalic reszte głowicy... co do mocy to wszystkie duze v8 w bmw mają 286 koni ale moment obrotowy naszczescie nie, najmocniejszy i najlepiej przyspiesza m62tu czyli z vanosem i ze wszystkich czterolitrowych pali najmniej...
Opublikowano

Silnik kolegi ma dwa łańcuchy (po jednym na strone - 4 cylindry :mrgreen: ) ale na pewno nie podwójny ani też dwurzędowy.

Potwierdzam opinię przedmówcy - silnik po pęknięciu łancucha to już "kupa" - pewnie zawory i korbowody pokrzywione do tego planowanie głowic i ustawianie rozrządu (nieliczni potrafią ustawić rozrząd w silniku z vanosem).

Nie remontować bo się nie opłaci - poszukać używki z gwarancją rozruchową.

Opublikowano
ma dokładnie 4 łancuchy jednorzedowe... dopiero n62 ma osobny łancuch do kazdej z głowic czyli razem 5... w m60 łancuch to wietrznosc jedynie napinacz moze kleknąc... zato m62 rozrzad nie jest juz tak mocny 300 tys i juz moze rzęzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.