Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy. Pojechałem do Coventry z Glasgow rzecz jasna w UK na pewną konferencje.Zalałem po brzegi bak i ruszyłem w drogę. Postanowiłem jechać w miarę oszczędnie ale jak to w UK jest -piękne autostrady ale 110km/h można cisnąć tylko,z tym że mało kto się do tego stosuje :mrgreen: . Przeciętnie jechałem 120-130km/h ale były momenty co ją pogoniłem i do 190km/h. Zrobiłem na zbiorniku prawie do pustego (może ze 2 litry zostały) 680km .Komp się upierał że spalił 8,2. Wymieniłem różne podzespoły odpowiadające za poprawne spalanie tj: pompka paliwa,sondy,świece,filtry,wtryski wskoczyły ponownie od 2.5(wcześniej różowe z 2.8) .Musiałem jechać z bardzo delikatnie dodawanym gazem bo ekonomizer łatwo wskakiwał na 30mil/g czyli 9l/100km przy prędkości 120/h czego wcześniej nie miałem tzn . Jechałem 120km/h to potrafił pokazywać 40mpg czyli 60km na 4,5l bo tyle ma galon.Oczywiście trzeba dodać że podróż zawierała jazdę po mieście w stosunkowo niewielkiej ilości. Teraz mam pytanie czy i wam tak wskazuje wskaźnik???

 

W powrotnej podróży zalałem ponownie pod korek ale już przeciętna prędkość 130km/h w porywach do 160km/h,ale zdarzało się zwalniałem do 80km/h z powodów robót drogowych i zrobiłem 662km a zostało się rezerwy może ok 3l.Teren w jedną jak i w drugą stronę zróżnicowany.

 

Mam pytanie w waszych oczach jaki to wynik dla silnika M52b25.Czy jest się czym szczycić i cieszyć czy spalanie jednak za wielkie. Zaznaczam że podczas przyśpieszania nie dawałem ani razy gazu do dechy,kręciłem zazwyczaj do może 3.5 tyś obr.Co jeszcze : z Liverpoolu do Coventry gdzie jest 185 km jechaliśmy w 4ke z kilkoma bagażami,a z powrotem z załadowanym bagażnikiem ,pełnym bakiem i kompletem 4 osób ponownie do Liverpoolu.

 

Jaki jest wasz werdykt ???

 

Pozdrawiam

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Chyba nie liczysz na rzetelną odpowiedź od osób jeźdzących po polskicj drogach? W naszych warunkach osiagnięcie takiego spalania to już cuda nie z tej ziemi (pomijam jazdę emerycką)

Spalanie masz ok - moja beta w niemczech pali niewiele mniej

Opublikowano
W naszych warunkach osiagnięcie takiego spalania to już cuda nie z tej ziemi (pomijam jazdę emerycką)

 

To prawda, ale rozmowa toczy się na temat jazdy autostradowej ze stałą prędkością, a do tego nie trzeba jechać do Niemiec. Tak naprawdę to "na naszych drogach" - jeśli mówimyo jeździe w dalszą trasę po drogach krajowych - da się zejść do naprawdę przyzwoitych wyników, ze względu na niewielką prędkość jaką można na nich rozwinąć biorąc pod uwagę natężenie ruchu i ilość TIR-ów...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
No to sie cieszę że to spalanie jest w normie.Fakt faktem inne drogi są w Polsce a inne tu w UK.Pozostał mi tylko mały szczegół z autem. Jak już wyżej pisałem nie mam błędów i na trasie jest rewelka,ale jak jade np na 2 czy 3ce to w dolnych obrotach dam gazu to po prostu nierówno przyśpiesza i lekko szarpie.Wkurza mnie to niezmiernie jak jest powyżej 2.5tyś obr nie ma tego problemu,oco kaman.Czy ktoś się spotkał z tym???
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.