Skocz do zawartości

Znalezione na allegro, ebay, itp ...


bumblebee

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 617
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pali i jeździ jak to wania mawia :norty:

to jest mój tekst a nie wani:)

co do kosztów zrobienia tej Z4 M.... watpie zeby naprawa zmieściła sie z w kwocie 20 tys zl z malowaniem, koszty wszelkiego rodzaju części do ///M można spokojnie pomnożyć przez 3 koszt części do cywilnej Z4, a wymiana silnika to raczej więcej niz 10 tys zl,

koszt naprawy mojej Z4 w której podłużnice nie były ruszone już opiera sie o kwotę 20tys zl

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem że tak będzie to wszyscy buczeli że to r6 i że warte nie wiadomo ile. Ten samochód jeszcze postoi a swistar miał farta że go wzięli w takiej cenie. Nie ujmując świstarowi czy jego ex-zetce chodzi jedynie o to że ci co myślą że 2.8 jest warte nie wiadomo ile to powinni się ogarnąć trochę. Szybciej schodzą samochody z małymi pojemnościami niż z dużymi. Wbrew temu co się poniektórym wydaje duże pojemności działają na niekorzyść u potencjalnego klienta. Amen.

Edit: i jeszcze ta dopiska, "lub inne w rozliczeniu".

Taki samochód kupuje sie 4 life obecnie :cool2:

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybciej schodzą samochody z małymi pojemnościami niż z dużymi. Wbrew temu co się poniektórym wydaje duże pojemności działają na niekorzyść u potencjalnego klienta. Amen.

 

Dalej sie nie zgadzam i nie dam sie przekonac do twojego zdania. Jesli chodzi o "normalne" , "popularne" samochody to napewno jest tak jak mowisz. Ale to nie ma zastosowania w przypadku np. takich samochodow jak z3. Widac to chocby po naszym forum gdzie wiele osob sie juz zasadzalo na kupno tylko 2.8 i w gore, a osob poszukujacych 1.8 czy 1.9 bylo znacznie mniej.

 

Swistara Z wg mnie stoi juz tyle czasu bo byla wystawiona w polowie sezonu pierwszy raz, a teraz juz dobija do konca sezonu. W obecnej chwili juz malo osob chce kupic roadstera/cabrio bo i tak mysla ze juz nim nic nie pojezdza w tym roku wiec po co zamrazac kase w samochodzie. Ponownie widac taka tendencje nawet patrzac na nasze forum gdzie w maju/czerwcu ciagle ktos nowy pytal sie o ocene jakiegos egzemplarza z ogloszenia a teraz jest cisza w tym temacie.

 

97rok, brak klimy i wg mnie niezbyt atrakcyjny kolor takze robia swoje.

 

4 life czyli wg Ciebie do codziennego uzytkowania ? rowniez nie zgadzam sie z twoim zdaniem, naprawde malo osob uzywa Z3 jako "jedynego samochodu w domu" i tlucze nim po 20 tys.km rocznie.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem że tak będzie to wszyscy buczeli że to r6 i że warte nie wiadomo ile. Ten samochód jeszcze postoi a swistar miał farta że go wzięli w takiej cenie. Nie ujmując świstarowi czy jego ex-zetce chodzi jedynie o to że ci co myślą że 2.8 jest warte nie wiadomo ile to powinni się ogarnąć trochę. Szybciej schodzą samochody z małymi pojemnościami niż z dużymi. Wbrew temu co się poniektórym wydaje duże pojemności działają na niekorzyść u potencjalnego klienta. Amen.

Edit: i jeszcze ta dopiska, "lub inne w rozliczeniu".

Taki samochód kupuje sie 4 life obecnie :cool2:

 

Poza tym już w sumie po sezonie z tego co widać za oknami, lepiej by ją było sprzedać pewnie na wiosnę. Jednak nie da się ukryć że r6 są warte więcej niż r4 tyle że na małe pojemności wg. mnie jest więcej potencjalnych kupców, bo ludzie niestety przy zakupie takich aut jak Z-ki patrzą na spalanie

:duh:

 

[

 

97rok, brak klimy i wg mnie niezbyt atrakcyjny kolor takze robia swoje.

 

 

Z tym też się zgadzam, choć nie prezentuje się źle :p

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wszystko jest ok ...:) wiecej potencjalnych kupcow na R4 bo i R4 jest wiecej wiec wszystko sie wyrownuje :mrgreen: .

 

Wyobrazcie sobie 2 zetki obie w tym samym kolorze, obie z podobnym wyposazeniem, podobny stan, z tego samego roku jedna 1.8 druga 2.8 .

Wystawione za identyczna kwote (niska, np. 20 tys zl).

 

I co Marqz wg Ciebie 1.8 w takiej sytuacji teoretycznie szybciej sie sprzeda ?? :mrgreen: :lol: :lol:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach kij w mrowisko hehe ale dobrze o to chodziło bo coś wieje sandałem w dziale i nikt nic nie pisze ;-)

Piotrek wygra 1.9 140 KM ale celowo nie wzięłeś do porównania :mrgreen:

Z tym że 4 life to chodziło mi że na całe życie, zetki lub swoje ;-) albo nie daj boże razem :evil:

Po prostu te auta bardzo trudno sprzedać.

Obrót jest w temacie bo ceny tech samochodów są teraz w zasięgu przecietnego Kowalskiego. Jak ktoś już ma kasę na utrzymanie dużych pojemności (czyli ubezpieczenie + bajurka) to uderza w nowsze Z4 (przykład bo znajomek po obczajeniu mojej zetki się napalił ale już idzie w nowsze Z4). I nie ide w te bajki że rzędowa czwórka pali tyle co szóstka. Mój kumpel też mówi że jego Audi A6 S6 C5 4.2 V8 pali 12-13 litrów a w rzeczywistości to 20 w mieście ;-)

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylicie się podwójnie. Po pierwsze większość Zetek zmienia właściciela jesienią/zimą a po drugie jeśli chodzi o spalanie w mieście to R4 i R6 palą podobnie.

Miałem E36 1.6 mam Z3 2.2 i wiem jak to wyglądało. W trasie oczywiście R4 pali mniej i tu żadnej dyskusji nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew temu co się poniektórym wydaje duże pojemności działają na niekorzyść u potencjalnego klienta. Amen.:cool2:

 

Nie w przypadku Z3 moim zdaniem. Chyba, że ktoś jest kompletnie zielony w temacie i faktycznie bierze pod uwagę spalanie... :duh:

Nie uważam też żeby trudno było sprzedać Z3, a wiem co mówię, bo sprzedałem dwie bardzo szybko i na żadnej nie straciłem (a granatową 1.8 miałem 2 lata!).

Utrzymanie 2.8 wcale nie kosztuje wiele więcej, więc argument, że jak ktoś ma kasę na utrzymanie 2.8 to zaczyna szukać (2x droższej) Z4 też do mnie nie trafia. R6 musi kosztować więcej, a z tego, że czasem trafiają się okazje, potencjalni kupujący mogą się tylko cieszyć. :)

 

A swistar z tą Z4 zrobił bardzo dobry deal! :norty:

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek wygra 1.9 140 KM ale celowo nie wzięłeś do porównania :mrgreen:

 

Ok wezmy do porownania 1.9 (wg mnie 1.8 czy 1.9 to jedna cholera bo i podobna liczba tych samochodow i ceny takie same) .

 

I co wg Ciebie szybciej sie sprzeda 1.9 ? Skomentuje to tak: :mad2: :duh: :duh: :duh:

 

No drozsze OC to jest powod zeby kupowac 1.8...zawsze rozbawial mnie ten argument ...przeciez to pewnie cale 200zl na rok mniej :mad2: . Moze i ma to znaczenie jak ktos kupuje samochod za 3000zl, ale jesli ma kase zeby przeznaczyc te 25k na samochod to i chyba 200zl wiecej na oc uskorbie. A jesli bedzie zydzil te 200zl to i tak skonczy sie napewno na tym ze wlozy LPG chocby i 1.8 jezdzil ;).

 

Tutaj sa raporty spalania ... http://www.autocentrum.pl/spalanie/bmw/z3/ mozna wg mnie z nich wywnioskowac ze 1.9 pali naprawde niewiele mniej od 2.8. Najwiecej pala 2.0 i oczywiscie M tak wynika z tego raportu. Moze dlatego ze masz paliwozerne 2.0 R6 to jestes taki ciety na te "duze pojemnosci" ?

 

PS. Zawsze dziala mi tez na nerwy modne ostatnio okreslenie "pali ile sie wleje" ...w zyciu czegos durniejszego nie slyszalem...co to wogole znaczy ? Ktos wie?? ...zawsze spali tyle ile sie wleje, tyczy sie to nawet malucha, kwestia tego ile planujemy przejezdzic km na tej porcji paliwa :duh: :duh: :duh: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dane z dwoch eM to:

Miasto: 12,75l rekord a ok 16l przy butowaniu

Trasa: 8,9l rekord a ok 11l jazda 10pkt i 500zl ;)

 

wydaje mi sie ze kwestia silnika nie jest bardzo wazna jezeli ktos szuka auta "cabrio" do lansu, zeby jezdzic i sie pokazac. jezeli ktos zna sie na rzeczy i szuka roadstera, czegos co da mu przyjemnosc z jazdy a nie z pokazania sie to bardziej szuka juz 2,8 z lepszym wypasem. do tego dochodzi mentalnosc polakow czyli czym taniej tym lepiej i dlatego mniejsze pojemnosci schodza szybciej. patrza na cene i widza tania 1,9 i drozsza 2,8, od razu mysl "1,9 mi starczy i jest tansza = biore"

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś w tym jest Piotrek ;-)

Paliwożerne 2.0 pali 10,7 szalone 4 opinie

A oszczędne 2.8 pali 11,8 całe 6 opinii

1,9 pali niby 9,4 liczba opinii 7 czyli i tak najwięcej

2,4 litra więcej to faktycznie znikoma różnica w spalaniu ;-)

Tak wynika z Twojego linku ;-) statystyki po zbóju :mad2:

Z resztą poobserwujemy historię 2.8 swistara za ile pójdzie (o ile w ogóle). Jestem przekonany że lans szybiciej zejdzie (1,8 i 1,9) niż koneserskie 2.8 ;-)

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z drugiej strony jak ktoś widzi dwa praktycznie identyczne wizualnie auta 1.8 i 2.8 i za niecałe 80KM różnicy w mocy ma dopłacać 10.000zł czyli połowę wartości 1.8 powiedzmy, to nie dziwię się, że myśli sobie NO WAY!

ale jeśli w tej samej cenie by stało 1.8 i 2.8 obok siebie to nie wiem jak można sądzić, że ktoś mógłby wybrać tę słabszą...

 

gdyby swistarowa Zetka była w innej wersji kolorystycznej to sam bym ją kupił.

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak zrobilem :D kupilem 1.8 a moglem spoikojnie kupic 2.8

Tylko ze zrobilem zakup na szybkiego tzn nie poczytalem o plusach wersji 2.8 bo z gory zalozylem ze 1.8 pali 2x mniej i wogole jeszcze duzo tanszy w eksploatacji :]

 

btw. http://www.wolfsteins.com/product-all.htm znna ktos te produkty ?

Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ich nie znam :)

Ale ostatnio kupiłem sobie Sonaxa i jestem bardzo zadowolony :) Jeśli chodzi o impregnat i czyścik

kupiłem to: http://www.all4auto.pl/sonax-czysci-dachy-kabrioletach-p-137.html?cPath=23

i to : http://www.all4auto.pl/sonax-impregnat-dachow-tapicerki-kabrioletach-p-138.html?cPath=23

oczywiście na allegro gdzie jest ciut taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie z kolei dziwia przechwalki i targowanie sie ktore auto mniej pali. Jesli ktos oczekuje malego spalania to powinien zalogowac sie na forum Vw/Skoda TDI i bedzie mial pole do popisu. Tam sie targuja o setne czesci litra. Wszyscy wiemy ze BMW duzo pali. Moja Z pali duzo ale tez daje duzo przyejmenosci z jazdy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy wiemy ze BMW duzo pali. Moja Z pali duzo ale tez daje duzo przyejmenosci z jazdy :)

 

Moja i tak pali (naj)wiecej :norty: . Wiec nie kozacz :mrgreen: .

 

A spalanie rzedu np. 10-12l w silniku o poj. 3.0l (np. M54B30) nie jest wg mnie duzym spalaniem jak na te pojemnosc skokowa wiec wg mnie BMW wcale nie pala duzo.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.