Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Posiadam E34 2,5Li automat

moim od niedawna problemem jest nie znana przezemnie przyczyna:

podczas jazdy jak dodam pedał w podłoge to auto wchodzi na obroty (pięknie ryczy) ale dzieje się coś jak by coś go trzymało wogule nic się nie zbiera, jak jadę i powoli wciskam pedał to czuje w małym stopniu takie zamulanie, i więcej mi pali skubaniec.

 

Mam nadzieje ze znajdą się osoby chętne udzielenia wszelkich wskazówek.

 

Pozdro

Opublikowano

Witam

 

Ja również mam podobny problem w E34 silnik M50B25 sama benzyna. Raz na jakiś czas, na około 0,5-1min rzuca silnikiem na wolnych obrotach, a jak dodaje gazu to prawie gaśnie, dopiero po wciśnięciu pedału w podłogę zaczyna jechać. Jak dodawałem gazu powoli to strzela, tak jak by wcześniej wystąpił zapłon mieszanki. Zdarza się to raz od odpalenia do zgaszenia.

Opublikowano

Witam ponownie

 

wymieniłem u siebie Air Mass Flow Meter i po jeździe testowej usterka nie uległa :duh: , ale zrobiłem reseta i wszystko wróciło do normy :D

tak ze myśle ze u ciebie są takie same jak u mnie były więc mozesz mieć walnięty Air Mass Flow Meter. polecam produkt Boscha.

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Air Mass Flow Meter

Mozna spokojnie pisać po polsku. Przepływomierz kolega wymienił i tyle.

Opublikowano

Wydaje mi się że to nie przepływomierz. Dzisiaj jak jechałem to znowu zamuliło silnik, odłączyłem przepływomierz i nic się nie zmieniło.

Postałem trochę, silnik pochodził, wkręcałem go na wysokie obroty, i ustąpiło. Auto chodziło w miarę normalnie, troszkę falują obroty, ale bardzo ucichło. Może to KAT

 

Jakie są objawy zapchanego katalizatora?

Opublikowano
Wydaje mi się że to nie przepływomierz. Dzisiaj jak jechałem to znowu zamuliło silnik, odłączyłem przepływomierz i nic się nie zmieniło.

 

A nie pomyślałeś że jakby był sprawny to może coś by się zmieniło? W samochodzie z silnikiem benzynowym za spalanie odpowiada przepływomierz i sonda lambda...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

No tak. Ale w silniku 2.0, a to prawie to samo, były inne objawy jak padła przepływka.

Czytałem trochę o katalizatorach i bardziej mi pasuje zapchany kat, niż uszkodzona przepływka.

Jak jeździłem po placu, to na początku też głośno pracował silnik, ale normalnie. Po kilku minutach ostrzejszej jazdy ucichł.

Jak będę miał możliwość to podmienię przepływomierz dla świętego spokoju, że to nie on.

Nie chcę wydawać pieniędzy na zbędne elementy, tak jak wiele osób którzy jeżdżą do mechaników, a mechanicy wymieniają co się tylko da, nie mając pojęcia co to może być.

Jeśli jest jakaś możliwość sprawdzenia różnych elementów to proszę o rady. Postaram się też podłączyć pod komputer.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.