Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z tego co mówił mechanik mam do wymiany przekladnie kierowniczą. Objawy dość typowe jak na tą usterke. I tak sie zastanawiam czy opłaca się ją regenerować czy może kupić nową, zaznaczam że to maglownica bez wspomagania więc koszt nowej to troche ponad 250zł(link poniżej). Poradzcie koledzy :)

 

http://aqt24.eu/przekladnia-kierownicza-bez-wspomagania-bmw-serii-3-e30-90-98-316i-m40-316i-m43.html

Opublikowano
Raczej bym nie regenerował jeśli koszt nie jest taki duży, parę osób pisało że po roku od regeneracji (po upływie gwarancji) wysypywały im się. Albo używany oryginał albo w sklepie.
Opublikowano
Witam, z tego co mówił mechanik mam do wymiany przekladnie kierowniczą. Objawy dość typowe jak na tą usterke. I tak sie zastanawiam czy opłaca się ją regenerować czy może kupić nową, zaznaczam że to maglownica bez wspomagania więc koszt nowej to troche ponad 250zł(link poniżej). Poradzcie koledzy :)

 

http://aqt24.eu/przekladnia-kierownicza-bez-wspomagania-bmw-serii-3-e30-90-98-316i-m40-316i-m43.html

kolego to nie jest nowa maglownica,ta firma zajmuje się regenerowaniem.Sam u nich kupiłem magiel do z3.Takiej przekładni nowej pewnie poza serwisem nie da sie kupić,a serwis podaje że kosztuje......1700zł(bez wspomagania)

A little piece of heaven in my hands

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.