Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam problem z odpaleniem, to znaczy przedwczoraj jeździłem autem i było wszystko w należytym porządku. Rano próbuje zapalić i kłopot, rozrusznik przekręcił może dwa razy i koniec. Sprawdziłem akumulator, jest ok.
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Opublikowano
Napisałes że aku wporzadku ale rozrusznik przekrecił dwa razy, lampki ci przygasły :?: Prubowałeś jeszcze kręćic :?:
Opublikowano
Lampki właśnie nie przygasają, świece grzeją kontrola gotowości rozruchu też się zapala.
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Opublikowano
Zawsze jak jest akum. słaby to słychać jak cewka zaskakuje i kontrolki przygasają, a tu zero rekcji.
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Opublikowano
Prawdopodobnie masz do wymiany elektromagnes rozrusznika czyli tzw automat. Spróbuj zapalić "na popych". Może się odblokować ale wymiany nie unikniesz.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Sprawa się wyjaśniła, probelm tkwił w szczotkach rozrusznika, a prawde mówiąc ich braku :)
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Opublikowano

Niestety krótka radość :cry2: Padł całkiem rozrusznik, czy ktoś nie ma do sprzedania?

E34 524TD 91' M21

BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Opublikowano
Prawie każdy rozrusznik jest do uratowania. Rozbierz na części pierwsze, wyczyść i nasmaruj. Mi rok temu mimo masy smaru zardzewiał w środku i zapiekł się. Szczotki na pewno gdzieś dopasujesz.
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano
Całkiem jest wytarty komutator, tak że wirnik do wymiany.
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Opublikowano

Gra nie warta zachodu. Wymień cały rozrusznik. Używany około 150 zł.

A oto od czego pasuje:

 

BMW 3 (E30)

 

324 d (1985.09 - 1991.08); 2443.00 ccm - 86.00 KM/63.00 kW; Silnik: M 21 D 24 W

 

324 td (1987.09 - 1991.08); 2443.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: M 21 D 24 WA; M 21 D 24

 

BMW 3 (E36)

 

325 td (1991.09 - 1998.02); 2497.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: M 51 D 25

 

325 tds (1993.05 - 1998.02); 2503.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.)

 

BMW 3 (E46)

 

330 d (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 KM/150.00 kW; Silnik: M57N306D2

 

330 xd (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 KM/150.00 kW; Silnik: M57N306D2

 

BMW 3 coupe (E46)

 

330 Cd (2003.03 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 KM/150.00 kW; Silnik: M57N306D2

 

BMW 3 kabriolet (E46)

 

330 Cd (2005.08 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 KM/150.00 kW; Silnik: M57N306D2

 

BMW 3 Touring (E30)

 

324 td (1988.01 - 1993.06); 2443.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: M 21 D 24 WA; M 21 D 24

 

BMW 3 Touring (E36)

 

325 tds (1995.01 - 1999.10); 2503.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.)

 

BMW 3 Touring (E46)

 

330 d (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 KM/150.00 kW; Silnik: M57N306D2

 

330 xd (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 KM/150.00 kW; Silnik: M57N306D2

 

BMW 5 (E34)

 

524 td (1988.03 - 1995.09); 2443.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: M 21 D 24 WA; M 21 D 24

 

525 tds (1991.09 - 1995.09); 2503.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.)

 

525 td (1993.04 - 1995.09); 2497.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: M 51 D 25

 

BMW 5 (E39)

 

525 tds (1996.01 - 2003.06); 2503.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.)

 

525 td (1997.01 - 2003.06); 2497.00 ccm - 116.00 KM/85.00 kW; Silnik: M 51 D 25

 

BMW 5 (E60)

 

530d (2003.07 - ???); 2993.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N57306D2

 

525d (2004.06 - ???); 2497.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: M57N256D4; M 57 D 25 TU

 

535d (2004.09 - ???); 2993.00 ccm - 272.00 KM/200.00 kW; Silnik: M57306D4

 

525d (2004.12 - ???); 2497.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: M57256D1

 

BMW 5 Touring (E34)

 

525 tds (1991.12 - 1997.01); 2503.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.)

 

525 td (1993.03 - 1997.01); 2497.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: M 51 D 25

 

BMW 5 Touring (E39)

 

525 tds (1997.03 - 2004.05); 2503.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.)

 

BMW 5 Touring (E61)

 

530d (2004.06 - ???); 2993.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N57306D2

 

525d (2004.06 - ???); 2497.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: M57N256D4; M 57 D 25 TU

 

535d (2004.09 - ???); 2993.00 ccm - 272.00 KM/200.00 kW; Silnik: M57306D4

 

525d (2004.12 - ???); 2497.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: M57N256D4

 

BMW 7 (E38)

 

725 tds (1996.04 - 2001.11); 2503.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.)

 

BMW 7 (E65, E66)

 

730 d (2002.10 - ???); 2993.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N57306D2

 

BMW X3 (E83)

 

3.0 d (2004.01 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 KM/150.00 kW; Silnik: M54N306D2

 

BMW X5 (E53)

 

3.0 d (2003.12 - ???); 2993.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: M57N306D4

 

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_)

 

2.5 TD (1994.04 - 2003.07); 2497.00 ccm - 130.00 KM/96.00 kW; Silnik: 25 DT; X 25 DT; X 25 TD

 

OPEL OMEGA B kombi (21_, 22_, 23_)

 

2.5 TD (1994.04 - 2001.02); 2497.00 ccm - 131.00 KM/96.00 kW; Silnik: 25 DT; X 25 DT; X 25 TD

 

VAUXHALL OMEGA

 

2.5 TD (1994.04 - 2001.02); 2497.00 ccm - 131.00 KM/96.00 kW; Silnik: 25 DT; X 25 DT

 

VAUXHALL OMEGA kombi

 

2.5 TD (1994.04 - 2001.02); 2497.00 ccm - 131.00 KM/96.00 kW; Silnik: 25 DT; X 25 DT

Bandite Motor Wagen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.