Skocz do zawartości

raz pali na tyk raz trzeba pokrecic ze 3-4s


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam sanowbych Panow i Panie na forum. wiec tak. raz pali na tyk raz trzeba pokrecic ze 3-4s co moze byc przyczyna takiej sytuacji. dodam ze pompa paliwa jest nowa i cisnienie daje dobre, przekaznik pompy wymienilem, swiece. zapytam jeszcze gdzie jest ten zaworek co reguluje cisnienie na listwie co przelewa nadmiar paliwa do zbiornika z powrotem. wszystko dziala jak w szwajcarskim zegarku tylko to co pisalem. pozdrawiam tomek
jedynakk
Opublikowano
W mojej e36 akurat jest wszystko ok z odpaleniem ale podam na przykladzie golfa,raz od razu cyknie a czasem trzeba go katowac na rozruszniku,winowajca jest oczywiscie nic innego jak aparat zaplonowy albo palec rozdzielacza
Opublikowano
W mojej e36 akurat jest wszystko ok z odpaleniem ale podam na przykladzie golfa,raz od razu cyknie a czasem trzeba go katowac na rozruszniku,winowajca jest oczywiscie nic innego jak aparat zaplonowy albo palec rozdzielacza

ja bym też postawił na palec i kopułkę

Opublikowano
widze ze nikt nie mial takiego problemu to nic jakos to sam rozwiaze . ale za odwiedziny dzieki. moze ktos ma na opchnieciu regulator cisnienia do listwy paliwowej do motoru M43 z np 95r. pytam o to tak na marginesie
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.