Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od kilku dni obserwuje dziwne stukanie podczas ruchu kierownicą, na moje oko jest tam jakiś "mini luz", dziś byłem w ASO z racji najbliższego terminu umówiłem się na wizytę w stacji Auto Fus. Mistrz orzekł że nie znalazł żadnego luzu a te stukanie to nie jest żaden istotny defekt :( :duh: :mad2: . Ja uważam że w nowym BMW przy przebiegu 2500km takie rzeczy nie powinne mieć absolutnie miejsca. Mam i miałem kilka różnych aut i w żadnym nawet prostym fiaciku seicento van takie rzeczy nie występowały... Dziwi mnie reakcja serwisu, powyższa usterka bardzo mnie irytuje i psuje mi frajdę z jazdy... Macie jakiś pomysł co to może być? pozdrawiam
Opublikowano

Maglownica? Tak szybko? :)

 

Podjedź do jakiegoś warszatu, mechanika w sensie.. niech ktoś mądry to zobaczy, widać, że Fus tylko auta potrafi sprzedawać :D a kadra mechaników, w szczególności 'mistrz' bez wątpienia zasługuje na pochwałę ;), w końcu to nie jest 'defekt' :mad2:

 

Pzdr.

Opublikowano

Nie chcę wygłaszać opinii o stuku, którego nie słyszałem, jednak we wszystkich "nowych" modelach BMW (E60, E90, E70...) zawieszenie i układ kierowniczy pracują bardzo "dźwięcznie". Mimo braku luzów w układzie daje się słyszeć i czuć głuche stuki lub uderzenia- tym bardziej w takich okolicznościach przyrody jakie mamy teraz.

 

p.s. Przyrównywanie Twojego samochodu do SC to lekka przesada- różnią je lata świetlne jeżeli chodzi o rozwiązania techniczne itp. (równie dobrze można powiedzieć że jak BMW diesel pracuje na wolnych obrotach to jest mniej komfortowe niż SC- tam nic nie wibruje :wink: )

Opublikowano
Nie chcę wygłaszać opinii o stuku, którego nie słyszałem, jednak we wszystkich "nowych" modelach BMW (E60, E90, E70...) zawieszenie i układ kierowniczy pracują bardzo "dźwięcznie". Mimo braku luzów w układzie daje się słyszeć i czuć głuche stuki lub uderzenia- tym bardziej w takich okolicznościach przyrody jakie mamy teraz.

 

p.s. Przyrównywanie Twojego samochodu do SC to lekka przesada- różnią je lata świetlne jeżeli chodzi o rozwiązania techniczne itp. (równie dobrze można powiedzieć że jak BMW diesel pracuje na wolnych obrotach to jest mniej komfortowe niż SC- tam nic nie wibruje :wink: )

 

Kolego gdybym kupił auto używane to nic by mnie nie dziwiło, samochód odebrałem 8 grudnia 2009 jako nowy, więc nie opowiadaj że stukanie to coś normalnego, żadne wibracje od silnika u mnie nie występują a porównać stukanie mogę np. z mercedesem GLK 350 CDI którego odebrałem równolegle, czy takie porównanie Ci kolego odpowiada ? :duh: Podobne objawy miałem kilka lat temu w oplu corsa i na przeglądzie wymieniono bez jęknięcia przekładnię kierowniczą a u "Fusa" - tak ma być? gdzie jakość i solidność BMW... :mad2:

 

P.S. wspomniałeś o latach świetlnych w różnicach technologicznych między Fiatem a BMW, w serwisie u Fusa naprawdę jest przepaść ale na korzyść FIATA!!! :!:

Opublikowano
podjedź do innego serwisu

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

A więc z racji takiej że nie mogłem być wczoraj w inchcape to pojechałem dziś na umówioną wcześniej wizytę do Bawarii w Warszawie i oto wnioski:

Jakość obsługi o niebo lepsza niż u Fusa, przemiły Pan Arkadiusz już po moich dwóch zdaniach miał pomysł na to co może stukać w aucie, okazało się że nie ma wyczuwalnego luzu a stukot powoduje za luźno osadzony wałek wchodzący w przekładnię kierowniczą - podobno do pewnego momentu produkcji za luźno go osadzano. Bez żadnych pytań zamówiono nową poprawioną część i umówiono mnie na wymianę za tydzień, na koniec na drogę dostałem cukiereczki BMW i umyty oraz posprzątany samochód, wszystko za free. W mojej ocenie BMW Bawaria ma 10/10 punktów! A Fusowi daję 0!

Opublikowano

No to miałeś szczęście z tym Arkadiuszem, bo to jeden z najbardziej profesjonalnych doradców... Co do mojej wcześniejszej opinii to była ona związana z "niesłyszeniem" Twojego stuku, oraz zasugerowniem się że auto jest "nówka, nówka". Teraz wiem już że Twe auto to policyjna wersja z 2008 roku a wtedy rzeczywiście pojawiały się dziwne stuki z kolumny kierowniczej...

Mam nadzieję, że naprawa przyniesie odpowiednie rezultaty, choć nadal obstaję przy swoim- zawieszenie bmw (na oponach RunFlat) jest dosyć głośne na krótkich, szybkich nierównościach.

 

Pozdr. T

Opublikowano

Ja po przesiadce z AUDI A4 z zawiasem S-line na E90 to przez pierwsze dni myślałem że ktoś zapomniał

amortyzatorów zamontować w tym aucie :mad2: teraz jest troche lepiej po zmianie opon na normalne 16'

ale i tak zawieszenie pracuje bardzo głośno w porównaniu z A4 czy Passatem B6.

Opublikowano
Audi A4 , miałem przed Lexusem IS. Po przesiadce do Bmw 3 nie mogłem się przyzwyczaić do głośnej pracy zawieszenia. Skończyło się to zmianą opon letnich Run Flat na normalne oraz wizytami w serwisie. Poprawa jest , ale nie 100%.
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
...okazało się że nie ma wyczuwalnego luzu a stukot powoduje za luźno osadzony wałek wchodzący w przekładnię kierowniczą - podobno do pewnego momentu produkcji za luźno go osadzano. Bez żadnych pytań zamówiono nową poprawioną część i umówiono mnie na wymianę za tydzień...

 

witam,

właśnie od kilku dni zaczęło coś stukać i u mnie. Najbardziej to słychać na postoju albo przy wolnej jeździe, jak się delikatnie fajerą pokręci prawo-lewo. Na pewno nie jest to w zawieszeniu tylko w okolicach kolumny kierowniczej. Wcześniej były to delikatne piski jakby plastik gdzieś obcierał.

Kolego Arnold, czy orientujesz się co dokładnie u Ciebie wymieniał serwis? Jak długo trwała naprawa?

 

Czy może któryś z kolegów miał coś podobnego i robił to we własnym zakresie?

 

pzdr.

Michał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.