Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałbym wiedzieć co macie do powiedzenia na temat wysokiej awaryjności automatycznych skrzyń biegów...

Myślicie że to wynika najczęściej nieprawidłowej eksploatacji, wymian oleju itd czy raczej z wadliwych

konstrukcji tych skrzyń. . . Nie ukrywam, że bardzo bym chciał przesiąść się na automata takiego 3,5 lub 4,0

ale wiem że może się tak zdarzyć, że pewnego pięknego dnia moja bunia będzie chciała jechać tylko do tyłu :roll: i nie ukrywam że trochę się boję. Czy uważacie że gdybym wyrwał jakąś 7 z pewnego źródła to nie

miałbym się czego obawiać czy raczej nie ma reguły. . . . pomimo tego że mam 19 lat to uważam że 7 to

piękna ponadczasowa limuzyna której manual wręcz nie przystoi (sam jeżdżę manualem) bo to auto

nie służy ani do driftu ani do palenia gumy itd . . . .Tylko żeby się tak nie psuły. . . doradźcie mi coś.

Opublikowano
Witam odpowiem ci najkrócej jeżeli mieli byśmy z góry zakładać że padnie skrzynia to żaden z nas nie jeździł by automatem (ja mam 9 automat) co do awaryjności to w 80% awarii to brak wiedzy o automacie i jej serwisowaniu.Pozdrawiam

PASJONAT E32 posiadałem E32:730R6,730V8,750V12

......................................................................

POSIADAM E32 750 V12 SPRZEDAJE CZĘŚCI

TEL 513068207

Opublikowano
Dokładnie. Odpowiednio traktowany automat z dobrego źródła długo pochodzi.
http://pkp.dnx.pl/bmw/pasek.png
Opublikowano

Automat...

-nasze nastolatki miały paru włąścicieli,również serwisów sporo zaliczyły,więc mogły być dobrze i źle traktowane

-z tego co wiem,to niestety automatu bez rozebrania nie zdiagnozujesz pewnie jego stanu

-fakt jeżdzi się przyjemnie,ale to taka delikatna bombka zegarowa-jesteś 1-2 tys km od domu a tu koniec skrzyni i laweta się kłania

 

Manual:

-namachasz się,ale masz spokojną głowę/bardziej spokojną od autoamtu

 

koszta zapewne podobne odnośnie serwisu(na przestrzeni lat) tylko w manualu w razie w... za górami,za lasami masz szansę na serwis...

Opublikowano
Witam

. . . . pomimo tego że mam 19 lat to uważam że 7 to

piękna ponadczasowa limuzyna której manual wręcz nie przystoi (sam jeżdżę manualem) bo to auto

nie służy ani do driftu ani do palenia gumy itd . . .

 

Witam.

Dobrze chłopak mówi - przynajmniej w tej części - wódki mu nalać .

Co do automatu , mam drugą siódemkę z automatem a automatów w sumie już kilka , faktem jest że pierwszego melexa pokonałem ale tylko i wyłącznie dzięki sobie - młody i głupi byłem a 300-sta kucy kusiło żeby pozwijać asfalt no i niestety.

Drugą siódemkę traktuje normalnie - a podobno moja noga do lekkich nie należy - przestrzegam okresów serwisowania i nic się nie dzieje - poza przetartym kabelkiem -w innym wątku opisane- i Tak jak pisali moi poprzednicy '' jak dbasz tak masz '' Więc jeśli jesteś pewien za poprzedniego właściciela i na dzień dobry zmienisz olej i filtr w skrzyni to za każdym razem jak wjedziesz do dużego zakorkowanego miasta będziesz cieszył się jak dziecko że nie musisz mieszać lewarem a poza miastem rozkoszować będziesz się jazdą.

Polecam i pozdrawiam Kanap.

Opublikowano

swoje ze swoim automatem przeżyłem. To moje drugie autko z automatem. Nie polecam i nie odradzam - ale faktem jest niezaprzeczalnym że manual limuzynie nie przystoi :twisted:

 

Moje problemy z automatem wynikały w pierwszej kolejności z powodu braków w wiedzy na temat użytkowania tegoż mechanizmu i w drugiej kolejności z powodu nierzetelności mechaników/serwisów (czyt. braku fachowej obsługi|speców).

 

Dzięki problemom drugiej kolejności zostałem zmuszony do zredukowania problemów pierwszej kolejności - czyli pozyskania wiedzy na temat obsługi, serwisowania a również remontowania automatycznych skrzyni biegów. Niestety. Nie chciałem posiąść tej wiedzy - jednak na terenie naszego kraju są tylko nieliczne punkty i tyleż samo osób mających zielone pojęcie na ten temat.

 

Z grzeczności pominę tu nazwy zakładów skręcających skrzynie, wydechy itp. palcami... Jeśli to czytacie - pozdrawiam was!

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.