Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegow mam taki problem myslalem ze wywalilo mi uszczelke pod glowica ale z plynem chlodniczym jest wszystko ok tylko od strony kolektorow wydechowych ciekl olej,pszetarlem szmatą tam gdzie glowica laczy sie z blokiem i czysto,a przy czwartym kolektorze leje sie olej poprostu po nim splywa.Czy ktoras z tych szpilek jest w jakis sposob polaczona z kanalem olejowym?Moze jest niedokrecona dlatego tak sie dzieje uszczelka pod deklem nie cieknie napewno.Czy to mogla popekac glowica? W wydech olej nie idzie,jutro chyba sciagne caly kolektor i dowiem sie prawdy mam nadzieje ze to nie jest powazna sprawa do niedawno ja kupilem a tu juz taki problem :( Pozdrawiam Seba.
Byłe 318i coupe obecne 320i coupe radosc z jazdy.Nareszcie długo oczekiwane E46 kombi.
Opublikowano

Cześć Do mnie właśnie zjechała z NIemiec e 36 z tym że 1,8 is i też się okazało że jest pęknięta:)

Więc chyba jest to częsty problem.

 

Jeśli można to od razu podpytam czy jest odczuwalna różnica w osiągach i kulturze pracy silników rozumiem że jeśdziłeś 1,8 i teraz masz 2,0 tak?

 

I jesli eksploatowałeś 1,8 na co mam jeszcze zwrócić uwagę zanim zadecydują że auto zostaje u mnie bo cały czas jest opcja odsprzedania. Generalnie bardzo mi się podoba i świetnie się w autku czuję ale o tym aucie i silniku wiem tyle ile wyszukałem na tym forum możesz mi coś więcej powiedzieć? Spalanie, części typowe usterki?

 

Z góry bardzo dziękuję

Obarek

Opublikowano
do cieknacego oleju : - to moze dziwne ale sprawdz czy glowica jest poprawnie dokrecona - wez klucz dynamometryczny i sprawdz.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

jak byś miał pękniętą głowicę to na bank byłby olej w chłodnicy, majonez pod korkiem od oleju a z rury wydobywałby się gęsty dym :? jak ci się leje po bloku to też dobrze bo to znaczy ze ciśnienie wypycha olej tam gdzie jest najsłabsze miejsce (czyli głowica raczej cała).

 

tez obstawiam śruby :cool2: a przy okazji sprawdz, bo może ktoś tam grzebał, a się nie znał i coś spaprał :idea:

pozdro

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
Opublikowano
Witam kolegow a jednak peknieta :cry2: .Zdjolem wczoraj drugi kolektor a tam rysa od pierwszej gornej szpilki do samej gory dokladnie do tego kolka co mocuje sie na nim dekiel zaworow.Wydaje mi sie ze to peklo w skutek zawadzenia tyumikiem a dokladnie to ta obejma przy skrzyni bo jest niezle wygieta.Narazie nie sciagam glowicy kolega naprawia klimatyzacje i dal mi taki specjalny klej do aluminium moze bedzie trzymac jak nie to czeka mnie zrzucenie glowicy nie ciekawie to widze.Pozdrawiam Seba.
Byłe 318i coupe obecne 320i coupe radosc z jazdy.Nareszcie długo oczekiwane E46 kombi.
Opublikowano

Kurka :shock: to współczuje :(, tzn że pękła od zewnątrz :duh: bo u mnie z przegrzania padła pod wałkiem rozrządu, a z tego co wiem to tam najczęściej lecą - przynajmniej w m20. Ale widze że u ciebie to inna przyczyna :roll:

 

Według mnie klejenie nic nie da, a napewno na dłuższą metę :nienie:

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
co rozumiesz przez klejenie ? chyba nie chodzi ci o spawanie? bo przecież da sie to jakoś zaspawać u jakiegoś fachowca?
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.