Skocz do zawartości

318 i tykanie z okolic przepustnicy


arab1210

Rekomendowane odpowiedzi

Hey.te"tykanie"to element nr 8 z rysunku http://img62.imageshack.us/i/53877152.png/ ,jesli Cie to denerwuje możesz to zdemontować(znajomy tak ma w 318i)i silnik pracuje normalnie.A te sykanie u mnie tez wystepuje.Jeszcze nie doszłem do tego.Wydaje mi się,że ten syk wydostaje się z węzy podciśnienia.Węze są widoczne na fotce w moim poscie viewtopic.php?f=69&t=119455&start=0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie tykanie dobiega z okolicy filtra ale to jakis zaworek (nie pamietam nazwy) nic groznego podobno tak ma byc.

Z okolicy przepustnicy dobiega mi tyrkotanie i to jest napewno nr.8 z rysunku! tez nic groznego ale denerwuje,

i tu pytanie do luki e 46 jak to wymontowac przeciez tam zostanie dziura?

Jak twoj kolega ma to zrobione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy ze odlaczysz przewod elektryczny ktory dochodzi do tego ukladu DIS a klapka zostanie otwarta i nie powinna juz klepac tylko ciekawi mnie czy nie bedzie roznicy w pracy silnika.Kupno nowego ukladu regulacji DIS czyli nr8 kosztuje ponad 500zl w serwisie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie tykanie dobiega z okolicy filtra ale to jakis zaworek (nie pamietam nazwy) nic groznego podobno tak ma byc.

Z okolicy przepustnicy dobiega mi tyrkotanie i to jest napewno nr.8 z rysunku! tez nic groznego ale denerwuje,

i tu pytanie do luki e 46 jak to wymontowac przeciez tam zostanie dziura?

Jak twoj kolega ma to zrobione?

Hey.Nie zostanie dziura po elemencie nr:8,bo jest zaslepka nr:13.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten numer 8 jest to regulator w kolektorze ssacym - membrana lubi tam pekac - i tak tyka,,raczej do wymiany z tego co mi mowiono nienaprawia sie tego,ale niejestem pewny(coby niebylo ze harezje sieje na forum :wink: )a te zaslepianie to wiadomo kto jak woli ale jak sie chce autko dla siebie na lata to zaslepiac???? :roll: ps.to samo bylo u mnie i jezdzilem tak z 2 miesiacie puzniej znalazlem uzywke za rozsadne pieniadze.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy ze odlaczysz przewod elektryczny ktory dochodzi do tego ukladu DIS a klapka zostanie otwarta i nie powinna juz klepac tylko ciekawi mnie czy nie bedzie roznicy w pracy silnika.Kupno nowego ukladu regulacji DIS czyli nr8 kosztuje ponad 500zl w serwisie.

Gdzie jest ten przewód elektryczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.