Skocz do zawartości

Redukcja rdzy, a minusowe temperatury.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Niestety moja BMW posiada kilka miejsc gdzie jest korozja. Zabezpieczajace lakiery zmyly sie i zastanawiam sie czy mozna gdzie za oknem mam -15 polozyc na rdze lakier pozniej lak. Co odsniezenie wydaje mi sie ze puntky skorodowane wygladaja coraz gorzej :(.

Moze jest inny sposob na zabazpieczenie takich powiezchni. Slyszalem cos o zuzytym oleju silnikowym.

 

Mam jeszcze jedno pytanie. Mysle o kompleksowym zrobieniu tej rdzy (wokol zamka tylnej klapy, lewy naroznik tylnej klapy), nie znam sie na tym wiec bedzie to u lakiernika. Nie wiem co mozna w takiej sytuacji zrobic. Szpachel? I czy mozna w ogole robic lakier przy ujemnych temperaturach.

 

Zapytam przy okazji.

Znajomy powiedzial mi ze powinienem zawsze wlaczac ASC czyli "wcisnac guzik przez co zapala sie pomaranczowa kontrolka ASC". Wydawalo mi sie ze w ten sposob sie wylacza ASC.

Jak to w koncu jest?!?!?

niepalaca sie (czyli normalnie jak sie odpala auto jest zgaszona)=ASC ON

palaca sie kontrolka (czyli po wcisnieciu guzika ASC)=ASC OFF

Opublikowano

Uzywanie zuzytego oleju silnikowego do konserwacji, to najgorsze, co mozesz zrobic. Zuzyty olej jest zasiarczony, ma kwasowy odczyn i moze sie przyczynic do rozwoju korozji.

 

Nie swiecace sie ASC = wlaczone.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Ja uważam,że zużyty olej jest dobrym sposobem na konserwacje ale podwozia, wypsikać wszystko od dołu. Tylko auto musi być suchutkie i nie czyścic przed psikaniem tylko popsikać na cały kurz , brud zeby olej do tego wsiąkł i ze spodem masz spokój na jakiś czas.
Opublikowano

Kup uzywana klape najlepiej pod kolor sa stosunkowo niedrogie a jak sie nie uda pod kolor to inna ale bez rdzy. lakiernik i tak pomaluje cala z tym ze nie bedziesz mial szpachlowanej. A jak byle jak zrobi twoja to po roku szpachla peknie, przez szczeline dostanie sie woda i znowu bedzie rdzewialo pod szpachla.

ASC - gdy lampka sie pali jest wylaczone.

Sprobuj przypalic kapcia na wlaczonym ASC - nie daje sie bo jak tylko komp wykrywa poslizg kol tylnych w stosunku do przednich dlawi silnik i po zabawie.

Opublikowano

Dzieki za rady :cool2:

Wlasnie pytam odnosnie tych temperatur, bo nie chce pojechac do lakiernika, a on oszczedzi na ogrzewaniu i pozniej cos bedzie wychodzic... .

Z tym naroznikiem to wiem, ze moga byc pozniej ciekawostki ale co zrobic. Eh ciezka sprawa. Znacie jakiegos lakiernika w okolocach Szczecina?

Opublikowano
Powiem Ci tylko, żebyś za bardzo nie oszczędzał, nie chodzi o przepłacanie, ale jak ktoś robi po kosztach to wiesz, jak będzie ;) Najlepiej idź do jakiegoś sprawdzonego (przez wiarygodnych ludzi) :)
Opublikowano

Takiego wlasnie miejsca szukam. W jednym poscie dalem pytanie o takie miejsce, ale zostalo bez odpowiedzi. No nic zostalo mi wybranie jakiegos miejsca i stanie nad ekipa remontowo-budownala i pilnowanie :(.

Moze przesadzam mam kilku znajomych z branzy :P. Tylko ze 3 lata nie jestem w kraju i nie wiem za bardzo jak interesy im ida. Raczej nie skroja mnie ostro, a boje sie wlasnie ze niska cena spowoduje niska jakosc. Ehhh

Opublikowano
ja bym kupił płyn na rdzę kortanin F nakładasz go na rdze (gdy dasz na lakier to się czarno-brązowy robi i nie chce zejsc...) od razu rdza się robi czarna i jej nie ma ale trzeba co jakiś czas smarować ten element gdyż rdza po jakimś czasie znów powstaje (przeważnie tam gdzie nie doszedł płyn)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.