Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam kolegow,mam taki problem z moim klamotem 316e36 a mianowicie nie chce odpalac nie dochodzi napiecie na pompe paliwowa,a jak podam jej napiecie na krotko to odpala odrazu i jezdzi normalnie. Posprawdzalem wszystkie bezp. i sa ok nie wiem tylko ktory z przekaznikow moze za to odpowiadac czy tez moze byc tego inna przyczyna? Jesli ktos juz mial podobne problemy to prosilbym o jakies wskazowki.Z gory dziekuje za jakiekolwiek bo juz nie mam sily do tego...Dodam jeszcze ze jak dostanie napiecia z gniazda zapalniczki to czasem chodzi normalnie jakis czas,a pozniej dzieje sie tak ze spada z obrotow i czasem powraca normalnie,a juz czasem "zdycha"bo nie dostaje paliwa jak juz wiem i dzis na sniegu zauwazylem ze jak dostanie w d... to snieg robi sie czarny.Czy to juz serce na wykonczeniu czy mieszanka za bogata??? Jesli jest tu ktos kto sie orientuje w tym temacie to prosze o jakas podpowiedz Edytowane przez piter16614
Opublikowano
kolega mial ten sam problem ale w oplu, nie pamietam co dokladnie bylo ale chyba cos z imobilajzerem albo cos z instalacja, wiem ze samochod stal ponad miesiac w serwisie a i tak go niezrobili :D , wiec odebralismy auto dalismy do pierwszego lepszego mechanika i zrobil to w pare dni. wiec moze pomoze Ci ta mala wskazowka,bo sa takie same objawy.
Opublikowano

Może przekaźnik... Weź drugą osobę i niech przyłoży delikatnie palec do przekaźnika a Ty włącz zapłon, powinna wyczuć załączenie. Oczywiście najpierw musicie zlokalizować prawidłowy (zajrzyj do książki Sam naprawiam, powinno być) ;)

Przynajmniej ja tak kilka dni temu w E39 sprawdzałem :P

Opublikowano
juto sprawdze to jeszcze bo czasem juz tak bylo,ale wtedy na chwile dostawl napiecie z zapalniczki i bylo juz ok nawet bardzo dlugo,a teraz mu odbilo juz na amen. A jak to nie bedzie to...to juz bedzie musial zbadac go komp
Opublikowano
Zgadza sie mam tak samo jak na tym schemacie,ale nie wszystkie przekazniki tam sa.A jak wyjme przekaznik nr2 to autko przestaje dzialac,wiec nie wiem ktory to przekaznik jest od pompy,moze ktos wie na 100% ktory to????
Opublikowano
Kolego na powyższym schemacie (pierwszym)pisze że poz.1 to jest przekaźnik od pompy.Ten przekaźnik musisz mieć.Możliwe że jest padnięty.Pozycja 2 to przekaxnik który jak wyjmiesz to nic nie działa-on jest głównym przekaźnikiem zapłonu i prądu
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Witam ponownie,dzis wszystko stalo sie jasne po wizycie u majstra od bmw.Ten klamot mial kiedys immobilajzer,koles ktory go usunał zostawil pozostalosci po nim. A ja bylem wsumie pewny ze w tym zlomie niema imm.....a tu sie okazalo ze byl i od cala przyczyna zaniku napiecia na pompe.Dzis juz sam wiem ze sam bym tego nie zlokalizowal bo nawet nie wiedziałbym gdzie tego szukac.A koles po sprawdzeniu przekaznika i bezp.odrazu wział sie za rozbieranie tapicerki,a przy tym i ja zobaczylem co kryje moj lewy boczek podlogi :shock: Cala naprawa trwala ok 2godz.z przerwami i autko znowu zyje normalnie i nie kopci juz.Koszt 100zł i pokasowal mi jeszcze inspekcje i oil serv... wsumie uwazam ze tanio. Tak na koniec dziekuje wszystkim forumowiczom za zainteresowanie moim przypadkiem i za podpowiedzi.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.