Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem ze moje E30 1.8 przerywa na bezynie do 3000tys obr. potem idzie normalnie. i jeszcze jedno prawdopobobnie mam nie dogrzany silnik temperatura pokazuje na koncu niebieskiej. Na gazie chodzi normalnie, nic jeszcze nie wymieniałem tydzien temu kupiłem moje pierwsze E30. pozdrawiam
Opublikowano

Witam

 

Z temperaturą najprawdopodobniej zaradzisz wymieniając termostat. Pompę wody wymień przy okazji zrobienia paska rozrządu, bo i tak będziesz musiał go wymienić, skoro właśnie kupiłeś auto.

Co do przerywania, to pewnie coś banalnego: sprawdź świece, kable, kopułkę, palec i stan układu dolotowego i jeszcze silniczek krokowy...

Ktoś na pewno coś jeszcze dorzuci :D

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

wymień jeszcze filtr paliwa. ja miałem podobne objawy jak jeszcze miałem M40 1.8l. Po wymianie filtra ustało a koszt nie duży.

Potem niestety podobne objawy pojawiły się ponownie ale tym razem to pompa paliwa się zacierała, zacierała, aż się zatarła.......

Ale najpierw posprawdzaj to co napisał kolega mattiss

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano

Dzieki :) tak zrobię.

A jeszcze mam pytanie: byłem dzisiaj w sklepie i koleś mi powiedział ze przewody zapłonowe muszą byc orginalne za 350zł ze na tanich podróbkach moze nie palić! Prawda to???

Opublikowano

odpalić to odpali ale jakość zamienników za 100zł jest SŁABA bo miałem jakieś takie podobne.

KUP komplet NGK ew. w ASO za 800zł BMW vel.NGK ;)

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
800zł!!! chyba jednak się nie skuszę :D

Np:

http://www.allegro.pl/item845955783_przewody_zaplonowe_ngk_bmw_e30_e36_316_i_318_i.html

lub tez

http://www.allegro.pl/item854610098_przewody_zaplonowe_ngk_rc_bw210_bmw_e30_e36_m40.html

 

Ja kupiłem kiedyś te bo są ze zdjętą fajką na impulsator. Założenie go jest "trudne" przyda się trochę oleju lub czegoś co daje poślizg :)

http://www.allegro.pl/item876099642_przewody_zaplonowe_ngk_bmw_3_e30_1_6_1_8_rc_bw210.html

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no właśnie płacisz 280 i bez impulsatora. Ja polecam przewody zapłonowe bremi. Sam kupiłem i mają zdarte znaczki bmw (mogę podesłać zdjęcia tych przewodów) na każdej fajce i na osłonie cewki i posiada impulsator. Mogę je załatwić za ok. 340-350pln. Nie wiem czy cena dobra, ale jakościowo są bez zarzutu.
Opublikowano
tylko jak jest impulsator sprawny to po co dopłacać? Wystarczy go odłączyć i zmierzyć czy na dwóch pinach przewodzi. Jak tak to OK bo to jest zwykła cewka w plastikowej obudowie i tyle. Po co dopłacać 60 pln? Przyda się na coś innego ;)
Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam wolałem dopłacić, tym bardziej że, jak juz pisałem, przewody bremi mają znaczki bmw zdarte więc jakościowo powinny być dobre. Oczywiście NGK też jest dobrą firmą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.