Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, panowie mam mozliwosc wyciagniecia calej i kompletnej wiazki przewodów z e34 z pelna instalacja do board komputera. chodzi mi glownie o 4 wtyczki do licznika a ja mam dwie. czy jest duzo problemow z podlaczeniem pod kokpitem?? czy jezeli bym chcial zeby mi na liczniku pokazywalo bledy, bede musial duze czujnikow dodatkowych pozakladac czy jest to na zasadzie plug&play do komputera. dodam ze mam e34 z 94 roku po lifcie i do zegarka elektonicznego mam ponad 20 kabli wiec wiazka jest jakos juz wzbogacona. niestety w liczniku mam tylko dwie wtyczki a nie cztery. wiem ze oprocz instali bede musial wymienic licznik i manetke kierunkowskazów, ale cos dodatkowo?? w mojej wersji jest tempomat a tam nie byl, i czy po calej wymianie jest mozliwosc podpiecia tempomatu, czy moze on ma osobna instalacje.
Opublikowano

Witam

Z tego co się orientuje to w 2l chyba nie było manetki BC i wyświetlacza w liczniku. A OBC były pełne?

Ale podobno komputer silnika 2.0 i 2.5 były takie same, i można było bez problemu przełożyć silnik 2.5 do karoserii z 2.0. Więc powinno dać się podłączyć. Ale nie jestem tego pewien. Z samą manetką nie bezie problemu, gorzej z licznikiem. Jest jeszcze jeden problem, były trzy rodzaje komputerów Motronic 3.1, motronic 3.3, MS40. Ale jeśli masz możliwość wyciągnięcia całej instalacji, to podłącz sam obc jeśli pasuje wtyczka, zobaczysz czy będzie działał, a potem trzeba będzie podłączać całą resztę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.