Skocz do zawartości

Problem z zawieszeniem Myszkowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam ogromny problem. Beema nie trzyma sie drogi. Zrobiłęm wszystko co sie da w zawieszeniu dzisiaj byłem na sciezce, zbierznosci i geometrii kół i dalej nic. Mechanik powiedział ze to opony. Opony wymienione na zimowe i dalej to samo. Rozmiar opon 205/50R17. Nawet zakładałem stalowe i nic. Najgorzej jest w koleinach i jak jest slisko. Nawet nie moge sie bójnąc pow. 120 km/h bo rzuca samochodem jakby przód sie odrywał od nawierzchni. A i dodam że kupiłem odrazu z zamontowanym sportowym zawieszeniem. Amorki Bilstein. W zakretach jak przyklejone a na prostej nie da sie jechać Pomóżcie.

Opublikowano
miałem podobny problem tyle ze umnie talepalo kierownica ale tez na prostych dzialo sie rożnie jak pociskałem okazało sie ze oderwał sie odważnik na kole i musialem jeszcze ras wywarzać wiec może w tym tkwi Twój problem
Opublikowano

Jak masz zamontowany stabilizator do wachacza czy do kolumny?? jak do wachacza to juz masz przyczyne :D

Tylko powiedz dokladnie czy to zawias wymieniany znaczy czy sprezyny orginalne i czy amorki to b4/b6/b8

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Raczej z felgiami jest wszystko dobrze. Niedawno zakladałem zimówki i były wywazane a wczesniej to samo było. Co do tych stabilizatorów mocowane w wahacz i to moze byc to bo diagnosta mówił ze sa 2 wymiany a potem powiedział ze to nie nic ma wspolnego z geometria. To napewno stabilizatory?? Jak tak to jutro jade wymieniam. A spreżyny wymienione na jakies sportowe nie wiem jakie tak juz kupiłem :roll:
Opublikowano
Chodzi oto ze zawieszenia m-pakiet mialy stabilizator do kolumny a zwykle od 92r do wachacza ale czesto ludzien nie majac kasy na amortyzatory wkladali tanie zamieniki i koncowki stabilizatora od zwyklej i myszkowalo takie powiazanie Napraw co ci na diagnoie wyszlo jak sie nie poprawi to zmien na seryjne sprezyny

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Stabilizator ma przede wszystkim równoważyć auto na zakrętach..... jadąc prosto po idealnie prostej nawierzchni nie powinien mieć żadnego znaczenia.

2x guma stabilizatora = 10 pln

2x łącznik stabilizatora = 50 pln....

 

Wymień gumy, a łączniki zdemontuj i jeśli sworznie bądź tuleje są zniszczone/ luźne/poszarpane itd. to też wymień.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to znaczy ze jak zdemontujesz łącznik to masz go dopiero sprawdzić i ewentualnie wymienić. Niestety na stacji diagnostycznej łączniki nie zawsze wychodzą i trzeba czasami element wyjąć i na imadle sprawdzić.
Opublikowano
Ja wczoraj patrzyłem w jakim stanie są. Gumy juz prawie nie ma metal o metal stuka. Ale to napewno to bedzie?? Inny piszą ze sprezyny.
Opublikowano
Ja wczoraj patrzyłem w jakim stanie są. Gumy juz prawie nie ma metal o metal stuka. Ale to napewno to bedzie?? Inny piszą ze sprezyny.

 

Podejrzewaja kolego bo masz zamienniki i niewiesz jakie tak naprawde ale przy kazdej naprawie zawieszenia najpierw wymieniasz elementy ktore ewidentnie sie skonczyly a potem zamienniki czyt. sportowe sprezyny

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wczoraj patrzyłem w jakim stanie są. Gumy juz prawie nie ma metal o metal stuka. Ale to napewno to bedzie?? Inny piszą ze sprezyny.

\

nikt nie daje gwarancji że to danego elementu wina, ale jak jest coś zużyte to się bezwzględnie wymienia!!!! To jest układ jezdny i każdy element ma wpływa na jazdę, wiec doprowadź wszystko do porządku i wtedy zacznij się martwić ze coś nie tak.

Zużyte gumy tylnego zawieszenia w e36 mogą naprawde zepsuć frajdę z jazdy

Opublikowano
Ja wczoraj patrzyłem w jakim stanie są. Gumy juz prawie nie ma metal o metal stuka. Ale to napewno to bedzie?? Inny piszą ze sprezyny.

 

Zartujesz prawda?

Opublikowano
Dzisiaj znowu patrzyłem i zobaczyłem ze w moich amorkach jest mozliwosc zamontowania łaczników stabilizatora do kolumny amortyzatora. Podpowiedzcie co zrobic czy w wahacz czy do kolumny bo bym dzisiaj wymienił
Opublikowano
Dzisiaj znowu patrzyłem i zobaczyłem ze w moich amorkach jest mozliwosc zamontowania łaczników stabilizatora do kolumny amortyzatora. Podpowiedzcie co zrobic czy w wahacz czy do kolumny bo bym dzisiaj wymienił

 

TZN. że amortyzator jest uniwersalny i pasuje do BMW E36 w zakresie produkcji 91-92 oraz 92-99..... Nic nie kombinuj tylko wymien to o co tak rażąco zapytałes......

Opublikowano
łączniki febiego wymienione na mocowane do kolumny. I chyba problem wkoncu rozwiazany jeszcze nie jestem pewny bo nie ma gdzie pojechac snieg leży, ale od razu czuc różnice. Cena hurt 38zł szt.
Opublikowano

Witam

Niestety problem dalej jest. Wymiana łączników pomogła, lecz przy predkosci pow. 80 nie da sie kiery utrzymac albo przy hamowaniu jak jest jakas koleina albo nie równo strasznie go ciągnie.kierownica robi 90 stopni obrotu jak puszczam. Prosze pomóżcie.

Opublikowano
Musisz jechac na serwis bo uklad zawieszenia/kierowniczy trudno jest ocenic na odleglosc tym bardziej ze masz te sportowe zawieszenie A zmiany w zawieszeniu maja duzy wplyw na prowadzenie :?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Do serwisu troche mam km. Czy to normalnie jak podniose koło i porusza je pionowo złapie za góre i dół i ma luzy. Mówili ze to łożysko
Opublikowano

Zdejmij kolo i sprawdz co ci lata ale pewnie lozysko

Stary tak szczerze to zawias masz w rozsypce ja bym w ciemno robil caly w twoim przypadku :mad2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Do serwisu troche mam km. Czy to normalnie jak podniose koło i porusza je pionowo złapie za góre i dół i ma luzy. Mówili ze to łożysko

 

Jeśli łożysko jest "trafione" to koło lata w każdym kierunku.

Jeśli koło lata tylko góra dół to może być luz na amorku albo na górnym mocowaniu amorka.

Coś mi się zdaje że kolego będziesz musiał zdemontować ten sportowy wynalazek i wszystko posprawdzać ręcznie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Straciłem cierpliwosć juz dzisiaj wymieniłem drązki kierownicze. Niestety ale bumki bede musiał sie pozbyc :( . Dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.