Skocz do zawartości

Touring, amortyzatory, tyl - jak wymienic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

mam 523iA T, chcialbym wymienic z tylu amortyzatory. I chcialbym to zrobic sam. Dodam, ze z tego co sie orientuje, to w e39 sa dwa rodzaje nivo. Ja mam tak, ze zamiast sprezyn mam miechy oraz zwykle amory (bez regulacji cisnienia). Slyszalem tez, ze jest opcja 2 - amory z regulacja, ktore kosztuja prawie 2tys za sztuke.

 

Te moje kosztuja jakies 600 brutto/szt

 

Obejrzalem od spodu auto i wydaje mi sie, ze wymiana powinna byc prosta. Amor na dole przykrecony jest do wahacza a na gorze do nadwozia z dostepem od gory, od bagaznika. Czy ktos cwiczyl ten temat i moze podzielic sie doswiadczeniami

 

pzdr

pozdrawiam

t.

Opublikowano
odkręcasz od góry chyba 3 śruby jak się nie mylę od dołu od wachacza oczywiście wszystko na podnieśonym aucie na lewarku i wyjmujesz ,bierzesz ściągacz na sprężyny ściągasz i wymieniasz amora tak jest chyba w większości aut :cool2:
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
Opublikowano
odkręcasz od góry chyba 3 śruby jak się nie mylę od dołu od wachacza oczywiście wszystko na podnieśonym aucie na lewarku i wyjmujesz ,bierzesz ściągacz na sprężyny ściągasz i wymieniasz amora tak jest chyba w większości aut :cool2:

 

wlasnie chodzi o to, ze nie mam z tylu sprezyn tylko miechy. Amorki ida sobie obok - czyt. nie ma kolumny. Zreszta nie wiem, czy tam gdzie sa sprezyny to sa spiete amorem w kolumne, nie istotne. Dlatego pytam, bo z kolumnami to radzilem sobie i bez sciagacza ;)

pozdrawiam

t.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.