Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nugat18 smieszy cię jak koleś podjeżdza po gaz furą za 300-400tys.zl. a mnie śmieszy jak gość podjeżdza taka furą po rope i przy ruszaniu z rury wydobywa się taki piękny czarny dym rodem z 40-sto letniego stara.To jest dopiero obciach.Chociaż nie mam gazu to zdecydowanie wolabym gaz od diesla.Po pierwsze więcej zaoszczędzisz,po drugie masz normalny dzwięk silnika a nie jakieś klekotanie,po trzecie z wydechu nie leci żaden syfiasty-obciachowy czarny dym.Co do tematu to również wydaje mi się ,że zabieg zwiększenia mocy bedzie nieopłacalny.Lepiej sprzedać fure i kupić z większym silnikiem
Opublikowano (edytowane)
Co do tematu to również wydaje mi się ,że zabieg zwiększenia mocy bedzie nieopłacalny.Lepiej sprzedać fure i kupić z większym silnikiem

Jestem tego samego zdania.

 

Nie smieszy mnie, nie oceniam chłopaków którzy maja swoje betki 2.0 które pala ok 12-13 litrów po miescie? coś koło tego prawda?

 

Ja miałem benzyne wiec nie tłumaczcie mi ze gaz jest super bo tak nie jest, poprostu tanio sie jezdzi

 

Smieszy mnie jak typ zajezdza fura za 300-400tys i sie tankuje gazem, jak kogoś stac na auto to stac i na eksploatacje tego auta no sorry.

 

Skonczmy Ot Nie jeździcie dieslem i wiadomo ze wolicie pb+gaz rozumiem i was nie krytykuj

 

tylko bez takich ironicznych i chamskich takstów

Vader :cool2:

I nigdzie nie napisałem ze jestem lepszy od wszystkich bo mam diesla kolego wiec nie wiem czym sie zestresowałeś i czemu do mnie przyczepileś.

Wyrazilem swoje zdanie ode tego jest forum, miałem benzyne jezdzilem na benzynie nie chcialem gazu chcialem zaoszczedzic na paliwie kupilem diesla i tyle.

Edytowane przez nugat18
Opublikowano
Po pierwsze więcej zaoszczędzisz,po drugie masz normalny dzwięk silnika a nie jakieś klekotanie,po trzecie z wydechu nie leci żaden syfiasty-obciachowy czarny dym.

Kolego Nie wiem jakie auta widziales ale moge Cie zapewnic ze Moje auto nie ma takich akcji nie kopci, głosne również nie jest,

tylko nie porównuj tu aut typu (PRZYKŁAD) astra g 1.7dti bo takie auto kupisz za 9 tys a bmw zadbane za 30tys.

wiec zalezy ile kasy wylozysz jak pompa to masz racje syf i mogiła :D ale na wtrysku jest naprawde spoko

Opublikowano

A gdzie ADMIN? Temat jest o zupełnie czymś innym, a tutaj jakies osobiste wycieczki sobie chłopaki urządzają :D Ale fajnie :P

Czemu Schumacher tak słabo jezdzi? znacie odpowiedź na to pytanie? :D

Opublikowano

Na pewno dyfer stuka? A nie stukały ci tuleje mocujące dyfer lub sprzegło gumowe między dyfrem, a wałem...? Przecież taki mały silnik nie wykończyłby tak szybko dyfra ;) No chyba ze twoje autko ma z pół miliona najechane.

A dyfer dłuższy bym założył, bo jezdze dalekie i szybkie trasy i irytuje mnie wskazówka stojąca wciąż na 4-5 tyś rpm... Dlatego chciałem nieco obniżyć obroty silnika przy danej prędkości. Mocy nie mam zwyększanej, ale silnik po remoncie (rozwalona miska przez niemca i obrócone panewki) i po remoncie jest on w bardzo dobrej kondycji (sprężanie super), więc pomyślałem o zmianie dyfra na nieco szybszy, dłuższy...

Opublikowano
Ten dyfer co wyciągnąłem stukał... Czuć luz się zrobił na przekładni prawdopodobnie pomiędzy wałkiem atakującym a dużym kołem zębatym. To na pewno on, bo po zmianie na ten od 318 jest ok. Nie wiem jak to możliwe, ale wymieniłem go po 100tys. Km przebiegu mojej bemki. Wiem nie uwierzysz że taki przebieg ma (obecnie 123tys.) ale tak jest naprawdę. Aha, i w ogóle nie kręciłem piruetów na asfalcie :|Widocznie wada fabryczna...
Opublikowano

Rozumie... Odnośnie przebiegu to może być prawdopodobny. Znajomy kupił 316i i to jeszcze w automacie! z przebiegiem 45tyś km, ale uderzona z przodu (airbag kierowcy tylko wystrzelił). Auto ogólnie laleczka, zadbana, z małym przebiegiem i prawie bezwypadkowa (lampy, maska, wzmocnienie i chlodnica). I za kilkanaście tyś ją wyrwał ;) Tak więc wszystko jest możliwe kolego.

Zastanawiam się właśnie jakby to było z tym dłuższym dyfrem i chyba jak dorwę jakis dobry to zamienie i podziele sie sugestiami. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.