Skocz do zawartości

Problem brak mocy na niskich obrotach BMW 320


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam panowie mam BMW E36 320 i z 93 roku silnik M50 i mam taki problem. Czasem jak odpalam auto to nie zawsze zapali od razu to się stało od niedawna ale nie to jest największym problemem otóż od paru dni coś się stało ze auto trzyma obroty normalnie, nie falują stoją równo zaś po dodaniu gazu na 1,5 tys. obrotów obroty zaczynają falować ale gdy dodam gazu do 2 tys. to już wszystko wraca do normy i dalej już silnik wkręca się normalnie. Przy ruszaniu jak auta nie przygazuje to nie dam rady ruszyć w korku nie dam rady jechać bo auto mocno szarpie. Po podłączeniu do Carsofta nie pokazuje żadnych błędów . Posiadam w aucie gaz ale większość jeżdżę na PB. Na PB i na LPG to samo się dzieje. To się nie stało od razu trwało to z trzy dni najpierw przy ruszaniu musiałem dodawać trochę więcej gazu i jakoś się ruszało ale teraz to już w ogóle nie dam rady ruszać chyba ze przy gazuje do 3 tys. obrotów to wtedy ruszę i dalej już jadę coś zamula tylko na niskich obrotach. Wykręcałem świece i są cale czarne tak jak by coś z mieszana było nie tak i mokre. Co może być przyczyna czy ktoś może coś podpowiedzieć?? Edytowane przez dj_mlody12
Opublikowano

Kolego dobrze by było podłączyć się do lepszego kompa

radziłbym też zakręcić gaz przy butli i dojść do ładu na PB

przy dwóch zasilaniach trudno dojść do ładu

zrób też reset kompa czasami pomaga

Opublikowano

uważam że INPA jest lepsza

tam na live data możesz zdiagnozować dokładniej

czasami jakiś czujnik pracuje żle ale komp nie wywala błędu np. przepływka

Opublikowano
a koledzy możecie mi powiedzieć jaki trzeba kabel żeby działał INPA bo mam jakiś kabel co działa pod Carsoftem i tylko pokazuje błędy a nie dam rady więcej z niczym się połączyć.
Opublikowano
Panowie bylem dziś na komputerze INPA nie pokazuje żadnych błędów, tylko ten co diagnozował powiedział ze potencjometr przepustnicy nie działa na dolnym zakresie. Wymieniłem potencjometr i dalej jest to samo znaczy gorzej bo przed wymiana obroty na biegu jałowym stały w miejscu a po wymianie falują dopiero stabilizują się jak odłączę przepływomierz. Miałem do dyspozycji dwa potencjometry przepustnicy i na dwóch tak samo się dziej tylko na moim obroty stoją w miejscu. I nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co to możne być. Morze miał ktoś coś takiego i wie co to morze być. Dodam świece tez mam wymienione. Na LPG jest trochę łatwiej bo nie zalewa świec a na PB jest ciężko ja przełamać żeby weszła na 2 tys obrotów. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Opublikowano
Słuchaj weź odłącz przepływkę i przejedź się jak będzie ok to może być walnięta. Poza tym sprawdź gumę i odmę może gdzieś tam diabeł siedzi,cóż tu więcej radzić
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.