Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiem tak:

kolego jak piszesz , że masz m40b18 i objeżdzasz 325 i 320d, i do tego na 4 biegu (obrotomierz 4300rpm) osiągasz 180km/h i na pół gazu to na miejscu moda zamknął bym temat !

Będziesz Mógł Więcej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kolego coś ma nie tak. Na starym dyfrze na 4 biegu przy 6200 (odcinka)miałem ok 170). teraz na nowym który jest trochę dłuższy nie osiągam odcinki i dochodzi mi do ok 180, ale musze mnieć długą prostą i jak silnik mi załapie. Niestety czasami ma problem by osiągnąć na 4 biegu 170. Maksa jakiego miałem to ok 210 na starym dyfrze ale z długiem gory na obwodnicy gdańska.

A skoro kolega ma przy 4300 na 4 biegu 180km/h to może ma jakiś inny silnik lub jeździ na dwu gazach i mu się coś wskazowki nie ten tego he :lol: :twisted: :lol: :twisted:

Ja jak bym miał takie osiągi jak kolego mówi to bym się nie martwił tylko dalej "białą smiercią " śmigał

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale ja bym obstawiał ze z zegarami coś nie tak, lub ze alternator był zmieniany. Jesli się nie myle to właśnie sygnał na obrotomierz idzie z alternatora i tu może być problem. podejrzewam że silnik rzeczywiście kreci się do 6.2 tylko wskazania sa nieprawidłowe
Opublikowano

powiedz w co mam uwierzyć, że na pół gwizdka na 4 biegu jedziesz 180km/h?

i to jest problem czy się chwalisz

nie mówię że tyle auto nie pojedzie, tylko że to jest max co może pojechać normalne m40bez problemów

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
Widze ze jest duzo niedowiarków jak bedzie lepsza pogoda to zrobie filmik

dobry pomysł i najlepiej z dzwiękiem silnika

Będziesz Mógł Więcej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z niecierpliwością czekamy, ale mi starczy jak zrobisz filmik na pierwszych trzeb biegach, koniecznie z dzwiekiem silnika
Opublikowano
powiedz w co mam uwierzyć, że na pół gwizdka na 4 biegu jedziesz 180km/h?

i to jest problem czy się chwalisz

nie mówię że tyle auto nie pojedzie, tylko że to jest max co może pojechać normalne m40bez problemów

 

 

Jak bym sie chwalił to był by inny temat tylko dlaczego mam odciecie przy dodaniu połowy gazu zreszta zeby była tylko pogoda bedzie filmik z głosem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego ale nie ma opcji by przy 4300 było 180km/h. to ile bedzie przy 5500???????????????? a jest jeszcze 5 bieg.
Opublikowano
Kolego ale nie ma opcji by przy 4300 było 180km/h. to ile bedzie przy 5500???????????????? a jest jeszcze 5 bieg.

o ile wiem ten silnik się do 6300 rpm kręci ? tak?

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
Kolego ale nie ma opcji by przy 4300 było 180km/h. to ile bedzie przy 5500???????????????? a jest jeszcze 5 bieg.

 

 

To jest dlamnie wlasnie zagadka jutro ma kolega zajrzec niby co sie zna na tym i moze on cos podpowie co jest grane albo moze jest ktos z lubelskiego lub podkarpackiego to chetnie bym podjechal moze ktos pomoze ?

Opublikowano

A może Ty masz zarejestrowane auto na 1,8l a tak na prawdę ktoś zrobił SWAP i masz większy silnik albo 16V?

Ja zrobiłem na m40b18 35 tys km i nie ma opcji na takie osiągi tego silnika.... Chyba ze ktoś zrobił z niego wersje GT bo się sam kiedyś nad taką opcją zastanawiałem.....ale jednak zrobiłem SWAP ;) :cool2:

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
A przy wymianie zegarów z 6 cylindrowca do 4 cylindrowca są objawy z niewłaściwym wskazaniem obrotomierza w dół czy w górę? Jak robią swapy i dają 6 cylindrów a stare zegary to wskazówka obrotomierza wychodzi po za skalę, może do Ciebie ktoś dał zegary z R6 i objawy są odwrotne? A z tą przepustnicą otwartą do połowy to sam nie wiem :?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

o ile wiem ten silnik się do 6300 rpm kręci ? tak?

 

 

Coś takiego, ale moc maksymalną ma przy 5500 i o taką wartość mi chodziło. Na tym dłuższym moście mając w okolicach 190km/h na prostym odcinku autostraday A1 mam właśnie w okolicach 5500 tyś, dokładnie 5400 i raczej bez jakiegoś podmuchu wiatru na chwile obecną moje m40 nie jest w stanie pojechać więcej. Na starym minimalnie krótszym moście osiągał ok ok 200 na prostym ale miał ok 6tyś. Jadąć z długiej góry bujnąłem moją m40 aż do zawrotnych 210 i nastąpiło odcięcie paliwa. Niestety kondycja mojego m40 z dnia na dzień ma się coraz gorzej, już nie śmiga jak 50 tysięcy km temu. Być może czas na popychacze i wałek....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.